Απόψεις ομάδας φοιτητών για την εκπαιδευτική διάσταση του κοινωνικού δικτύου Facebook
Δημοσιευμένα:
Νοε 1, 2015
Λέξεις-κλειδιά:
κοινωνικά δίκτυα εκπαίδευση στάσεις φοιτητών Facebook
Περίληψη
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στην εκπαίδευση αποτελεί διαδεδομένη πρακτική που απασχολεί αρκετούς ερευνητές του πεδίου. Στην παρούσα μελέτη έγινε προσπάθεια αποτύπωσης των στάσεων και του τρόπου χρήσης των κοινωνικών δικτύων από δείγμα φοιτητών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Η αποτύπωση των απόψεων των φοιτητών έγινε με χρήση έντυπου ερωτηματολογίου με ρωτήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου. Από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι οι φοιτητές χρησιμοποιούν στην συντριπτική τoυς πλειοψηφία το Facebook. Οι περισσότεροι θεωρούν χρήσιμη την αξιοποίηση του στην εκπαίδευση τους. Ένα ποσοστό φοιτητών ενημερώνονται από αυτό για θέματα που αφορούν τις σπουδές τους και το χρησιμοποιούν για να διακινήσουν διδακτικό υλικό. Τέλος, έγινε συσχέτιση των αποτελεσμάτων με τα αποτελέσματα αντίστοιχων ερευνών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).