Μετάβαση προς την ηλεκτρονική αξιολόγηση
Δημοσιευμένα:
Νοε 1, 2015
Λέξεις-κλειδιά:
ηλεκτρονική μάθηση μικτό μοντέλο μάθησης ηλεκτρονική αξιολόγηση ανοικτά μαζικά διαδικτυακά μαθήματα
Περίληψη
Το παρόν άρθρο προτείνει μερικές βασικές μεθόδους ηλεκτρονικής αξιολόγησης εργασιών και ψηφιακών διαγωνισμάτων. Μερικές μέθοδοι εφαρμόζονται σε όλων των ειδών τα μαθήματα, ενώ άλλες ταιριάζουν σε μαθήματα μηχανικών. Σήμερα σχεδόν όλοι οι μαθητές και φοιτητές του δυτικού κόσμου διαθέτουν φορητές υπολογιστικές συσκευές όπως έξυπνα κινητά και τάμπλετ, ενώ οι τεχνολογίες του Web2.0 κερδίζουν έδαφος σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Αυτά ευνοούν μια τάση μετάβασης από την παραδοσιακή διδασκαλία προς το μικτό μοντέλο μάθησης (blendedlearning), σύμφωνα με το οποίο χρησιμοποιείται παράλληλα και η “ηλεκτρονική” μάθηση (e-learning). Οπότε καθίσταται ορατή η ανάγκη δημιουργίας ψηφιακών (“ηλεκτρονικών”) τεστ και διαγωνισμάτων, καθώς και η μεταφορά υπαρχόντων σε ψηφιακή μορφή. Οι μέθοδοι που προτείνονται εδώ είναι έχουν στόχο να βοηθήσουν τους καθηγητές σ' αυτήν την προσπάθεια.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).