Περιφερειακές Πύλες-Πόλοι του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου: Θεωρητική θεμελίωση


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Πύλη-Πόλος εκπαίδευση ενηλίκων θεωρίες μάθησης ενίσχυση περιφέρειας τοπική εκπαιδευτική κοινότητα
Άννα Αποστολίδου
Περίληψη
Η εισήγηση παρουσιάζει την νεοεισαχθείσα διοικητική μονάδα του Ε.Α.Π. «Πύλη-Πόλο» και συζητά τη χρησιμότητα αυτής της δομής στο πλαίσιο της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Αντλώντας θεωρητικά εργαλεία από τις ερευνητικές περιοχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων και της Εξ Αποστάσεως Μάθησης επιχειρεί να θεμελιώσει θεωρητικά τον σκοπό και τη δυνητική λειτουργία των περιφερειακών αυτών υπηρεσιών, παραθέτοντας και παραδείγματα παρόμοιων πρακτικών από Ανοικτά Πανεπιστήμια άλλων χωρών. Χωρίς να υπεισέρχεται σε ζητήματα εφαρμογής και απόδοσης των ήδη εγκαθιδρυμένων Πυλών-Πόλων επιδιώκει να φωτίσει τα πλεονεκτήματα και τα κρίσιμα σημεία που εμφανίζουν στο πλαίσιο της φοίτησης στα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα που παρέχουν αποκλειστικά σπουδές από απόσταση.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τμήμα Β