Περιφερειακές Πύλες-Πόλοι του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου: Θεωρητική θεμελίωση
Δημοσιευμένα:
Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Πύλη-Πόλος εκπαίδευση ενηλίκων θεωρίες μάθησης ενίσχυση περιφέρειας τοπική εκπαιδευτική κοινότητα
Περίληψη
Η εισήγηση παρουσιάζει την νεοεισαχθείσα διοικητική μονάδα του Ε.Α.Π. «Πύλη-Πόλο» και συζητά τη χρησιμότητα αυτής της δομής στο πλαίσιο της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Αντλώντας θεωρητικά εργαλεία από τις ερευνητικές περιοχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων και της Εξ Αποστάσεως Μάθησης επιχειρεί να θεμελιώσει θεωρητικά τον σκοπό και τη δυνητική λειτουργία των περιφερειακών αυτών υπηρεσιών, παραθέτοντας και παραδείγματα παρόμοιων πρακτικών από Ανοικτά Πανεπιστήμια άλλων χωρών. Χωρίς να υπεισέρχεται σε ζητήματα εφαρμογής και απόδοσης των ήδη εγκαθιδρυμένων Πυλών-Πόλων επιδιώκει να φωτίσει τα πλεονεκτήματα και τα κρίσιμα σημεία που εμφανίζουν στο πλαίσιο της φοίτησης στα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα που παρέχουν αποκλειστικά σπουδές από απόσταση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).