Συγκριτική Συνάθροιση Ηλεκτρονικών Αξιολογήσεων στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Περίληψη
Η αξιολόγηση παίζει σημαντικό ρόλο στην εκπαίδευση, καθώς δίνει τη δυνατότητα να εξάγουμε ποιοτικά και ποσοτικά συμπεράσματα με γνώμονα την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση χρησιμοποιείται αρκετά η τεχνολογία του διαδικτύου. Επίσης, η χρήση διάφορων υπολογιστικών συστημάτων παρέχει τη δυνατότητα για αποτελεσματική επεξεργασία μεγάλου όγκου δεδομένων. Σε αυτά τα πλαίσια έχουν προταθεί τεχνικές για την απ’ ευθείας (online) εκπαιδευτική αξιολόγηση, που προέρχονται από το χώρο της κρυπτογραφίας, κάτι που εξασφαλίζει το αδιάβλητο της διαδικασίας της αξιολόγησης, παρέχοντας ανωνυμία σε όλους τους συμμετέχοντες. Σε αυτή την εργασία προτείνουμε τη χρήση πρωτοκόλλων ηλεκτρονικής αξιολόγησης με στόχο την συγκριτική συνάθροιση των ηλεκτρονικών αξιολογήσεων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).