| More

«Τι είναι αυτό;» Κινηματογράφος στη διδασκαλία Λογοτεχνίας. Μια διδακτική πρόταση

Views: 783 Downloads: 986
Αθανασία Αγγέλη

Περίληψη


Ένα κινηματογραφικό φιλμ (ντοκιμαντέρ ή μυθοπλασίας) μπορεί (υπό προϋποθέσεις) να αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο καινοτομίας, κριτικού στοχασμού και οπτικοακουστικού γραμματισμού στο πλαίσιο της σημερινής ελληνικής εκπαιδευτικής πραγματικότητας. Αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας, λοιπόν, είναι η περιγραφή ενός ρεαλιστικού Σχεδίου Μαθήματος στο οποίο ένα (σύντομο) φιλμ, αντλημένο από το διαδίκτυο, αξιοποιείται στην εμβάθυνση–προέκταση της επεξεργασίας ενός λογοτεχνικού κειμένου στο αντίστοιχο μάθημα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. To συγκεκριμένο Σχέδιο Μαθήματος μπορεί, άλλωστε, με μικρές τροποποιήσεις να αξιοποιηθεί και σε άλλα εκπαιδευτικά πλαίσια (όπως στην εκπαίδευση ενηλίκων ή στην εκπαίδευση ΑΜΕΑ).

Λέξεις κλειδιά


κινηματογράφος/φιλμ; λογοτεχνία; σχέδιο μαθήματος; βιωματική εκπαίδευση; διαπολιτισμική αγωγή; οπτικοακουστικός γραμματισμός; εκπαιδευτική καινοτομία

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.564

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.