| More

Εξ αποστάσεως συνεργατική απόδοση ασκήσεων στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα

Views: 255 Downloads: 207
Δήμητρα Αδάμ, Ιωάννα Βασδέκη, Νίκος Δάκος

Περίληψη


Το άρθρο παρουσιάζει την εργασία μας και κατ’ επέκταση την εμπειρία που αποκομίσαμε κατά την εφαρμογή εξ αποστάσεως συνεργατικής δραστηριότητας σε ομάδα ακουόντων μαθητών νοηματικής γλώσσας. Το συνεργατικό σενάριο που χρησιμοποιήθηκε ονομάζεται Think-Pair-Share και η συνεργασία υποστηρίχτηκε από το Google+, το οποίο είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Η δραστηριότητα εφαρμόστηκε σε δύο ξεχωριστά τμήματα διαφορετικού επιπέδου, τρίτου και τέταρτου κύκλου αντίστοιχα. Οι μαθητές κάθε τμήματος χωρίστηκαν σε ομάδες δύο ατόμων, συνεργάστηκαν μέσω τηλεδιάσκεψης για την απόδοση μιας άσκησης και ανέβασαν σε μορφή βίντεο την απάντησή τους στην κοινότητα του Google+, η οποία αναπτύχθηκε για τις ανάγκες αυτής της δραστηριότητας. Στη συνέχεια, οι ομάδες αξιολόγησαν την κάθε απάντηση με χρήση σχολίων. Στο τέλος, ο καθηγητής ανέβασε το δικό του βίντεο με τη σωστή απόδοση και έκανε παρατηρήσεις στα βίντεο και τα σχόλια των ομάδων. Το Google+ βοήθησε στην υποστήριξη της συνεργασίας τόσο μεταξύ των μελών μέσα στην ομάδα όσο και μεταξύ των ομάδων.

Λέξεις κλειδιά


ελληνική νοηματική; συνεργατική μάθηση; Google+; εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.560

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.