Εξ αποστάσεως συνεργατική απόδοση ασκήσεων στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα
Δημοσιευμένα:
Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
ελληνική νοηματική συνεργατική μάθηση Google εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Περίληψη
Το άρθρο παρουσιάζει την εργασία μας και κατ’ επέκταση την εμπειρία που αποκομίσαμε κατά την εφαρμογή εξ αποστάσεως συνεργατικής δραστηριότητας σε ομάδα ακουόντων μαθητών νοηματικής γλώσσας. Το συνεργατικό σενάριο που χρησιμοποιήθηκε ονομάζεται Think-Pair-Share και η συνεργασία υποστηρίχτηκε από το Google+, το οποίο είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Η δραστηριότητα εφαρμόστηκε σε δύο ξεχωριστά τμήματα διαφορετικού επιπέδου, τρίτου και τέταρτου κύκλου αντίστοιχα. Οι μαθητές κάθε τμήματος χωρίστηκαν σε ομάδες δύο ατόμων, συνεργάστηκαν μέσω τηλεδιάσκεψης για την απόδοση μιας άσκησης και ανέβασαν σε μορφή βίντεο την απάντησή τους στην κοινότητα του Google+, η οποία αναπτύχθηκε για τις ανάγκες αυτής της δραστηριότητας. Στη συνέχεια, οι ομάδες αξιολόγησαν την κάθε απάντηση με χρήση σχολίων. Στο τέλος, ο καθηγητής ανέβασε το δικό του βίντεο με τη σωστή απόδοση και έκανε παρατηρήσεις στα βίντεο και τα σχόλια των ομάδων. Το Google+ βοήθησε στην υποστήριξη της συνεργασίας τόσο μεταξύ των μελών μέσα στην ομάδα όσο και μεταξύ των ομάδων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).