Κατά πόσο η online τάξη αποτελεί περιβάλλον μάθησης
Δημοσιευμένα:
Jun 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
online τάξη online εκπαίδευση μάθηση αποτελεσματικότητα
Περίληψη
Η εργασία αυτή είναι μια βιβλιογραφική ανασκόπηση η οποία εξετάζει κατά πόσο η online εκπαίδευση έχει την ικανότητα να υποστηρίξει την μάθηση αποτελεσματικά.. H αποτελεσματικότητα της εκμάθησης στην online εκπαίδευση είναι το πρώτο μέτρο με το οποίο είναι αναγκαίο να κριθεί. Έτσι, εάν οι φοιτητές στην online εκπαίδευση δεν μπορούν να μάθουν τόσο καλά όσο στις παραδοσιακές τάξεις, τότε θα μπορούσε να ειπωθεί ότι όλα τα υπόλοιπα κρίσιμα θέματα της online, όπως πρόσβαση, ικανοποίηση φοιτητών και καθηγητών κ.ά., δεν έχουν καμία σημασία. Στην συγκεκριμένη εργασία, βάσει της βιβλιογραφίας που μελετήθηκε, αναφέρονται κατά σειρά τα εξής: στη πρώτη ενότητα γίνεται μια συνοπτική ανάλυση των τεχνολογικών εργαλείων που χρησιμοποιεί η μεθοδολογία αυτή, στην συνέχεια αναφέρονται τα συμπεράσματα ερευνητών για την αποτελεσματικότητα ή μη της διαδικτυακής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (εξαε), ύστερα εξετάζονται όλα τα χαρακτηριστικά της μεθοδολογίας και πως εμπλέκονται με τις βασικές θεωρίες μάθησης και στο τέλος βγαίνουν συμπεράσματα αν στη online τάξη συντελείται ποιοτική μάθηση τουλάχιστον ισοδύναμη με αυτή που παράγεται στις παραδοσιακές τάξεις.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).