| More

Προσαρμοστική ανοιχτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση με χρήση δυναμικής ηλεκτρονικής αξιολόγησης

Views: 1061 Downloads: 171
Μιχαήλ ΒΡΑΧΑΤΗΣ, Βασίλειος ΓΑΛΑΝΗΣ, Γεράσιμος ΜΕΛΕΤΙΟΥ

Περίληψη


Η έννοια της αξιολόγησης έχει κεντρικό ρόλο στην εκπαίδευση καθώς είναι το στοιχείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας το οποίο επιτρέπει την εξαγωγή τόσο ποιοτικών όσο και ποσοτικών συμπερασμάτων για την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της. Η σύγχρονη ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που στον Ελλαδικό χώρο υλοποιείται στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π.), βασίζεται στην αξιοποίηση του διαδικτύου σα μέσο επικοινωνίας αλλά και στην ικανότητα των υπολογιστικών συστημάτων για αποτελεσματική επεξεργασία μεγάλου όγκου δεδομένων. Η χρήση μεθόδων ηλεκτρονικής αξιολόγησης εκμεταλλεύονται ακριβώς αυτές τις δυνατότητες καθώς, με τη χρήση τεχνικών που προέρχονται από το χώρο της κρυπτογραφίας και, πιο συγκεκριμένα, από το χώρο των συστημάτων ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, μπορούν να εξασφαλίσουν τόσο την ανωνυμία των συμμετεχόντων όσο και την ακεραιότητα της διαδικασίας. Σε αυτή την εργασία θα εξετάσουμε τη χρήση ενός νέου σχήματος ηλεκτρονικής αξιολόγησης το οποίο βασίζεται στη χρήση σχημάτων συλλογής και εξόρυξης δεδομένων τα οποία διατηρούν την ιδιωτικότητα και το οποίο, αυξάνοντας τη συχνότητα της διαδικασίας αξιολόγησης και, άρα τον όγκο των διαθέσιμων δεδομένων, προσδίδει δυναμικό χαρακτήρα στην εκπαιδευτική διαδικασία και άρα μεγαλύτερη ευελιξία και προσαρμοστικότητα στις απαιτήσεις του σύγχρονου περιβάλλοντος εκπαίδευσης

Πλήρες Κείμενο:

Χωρίς τίτλο


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.527

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.