Ανοικτά και εξ αποστάσεως ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Ασίας. Η χρήση των νέων τεχνολογιών σε σχέση με τις ιδιαιτερότητες των Ασιατικών χωρών και η επίδρασή τους στην πρόσβαση και ολοκλήρωση των σπουδών


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2016
Νικόλαος ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
Ειρήνη ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ
Περίληψη

Στην παρούσα εργασία διερευνάται ο βαθμός ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στις εκπαιδευτικές διαδικασίες των ΑεξΑΕ ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της Ασίας και κατά πόσον αυτή επηρεάζει την πρόσβαση στην ανοικτή εκπαίδευση. Ως εργαλείο συλλογής δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η αναζήτηση στη διεθνή βιβλιογραφία Από την παρουσίαση των στοιχείων προκύπτει ότι η πλειοψηφία των ιδρυμάτων χρησιμοποιεί τις νέες τεχνολογίες στην εκπαιδευτική διαδικασία σε συνδυασμό με τις παραδοσιακές μεθόδους. Η έρευνα επίσης έδειξε ότι η υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών από τα ασιατικά εξ αποστάσεως ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα περιορίζει την πρόσβαση σε αυτά, σε μεγάλο τμήμα του ασιατικού πληθυσμού, εξαιτίας του χαμηλού επιπέδου των υποδομών, του χαμηλού βιοτικού επιπέδου, των γλωσσικών,  θρησκευτικών και άλλων διαφορών και ανισοτήτων.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τμήμα Β