Εξ Αποστάσεως Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και Ηπείρου
Περίληψη
Η εργασία αυτή είχε ως σκοπό να περιγράψει τα βασικά χαρακτηριστικά ενός προγράμματος βελτίωσης των επαγγελματικών προσόντων των εκπαιδευτικών σε θέματα διαχείρισης της πολυπολιτισμικότητας και της επιθετικότητας στο σχολικό περιβάλλον. Η υλοποίηση του προγράμματος βασίστηκε σε μεθόδους μικτής μάθησης, η οποία περιλάμβανε μία φυσική συνάντηση και 250 ώρες εξ αποστάσεως εκπαίδευση με την υποστήριξη από έναν επιμορφωτή. Τα συμπεράσματα από την αξιολόγηση του προγράμματος δείχνουν οι εκπαιδευτικοί έμειναν ικανοποιημένοι τόσο από τη διαδικασία της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης όσο και από τις γνώσεις που απέκτησαν από την παρακολούθηση του προγράμματος. Τέλος, παρουσιάζονται προτάσεις που θα μπορούσαν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα