Η Εκπαίδευση 4.0 στα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Περίληψη
H παρούσα ερευνητική εργασία διερευνά την επίδραση της Εκπαίδευσης 4.0 στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθεί κατά πόσο η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι σύμφωνη με τις παραμέτρους της Εκπαίδευσης 4.0. Τα ερευνητικά ερωτήματα αφορούσαν τέσσερις από τις παραμέτρους της Εκπαίδευσης 4.0: α) επιμόρφωση στις θεματικές που εισάγει η Εκπαίδευση 4.0, β) τη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών, (γ) την ανάπτυξη δεξιοτήτων και ικανοτήτων, (δ) την εξατομικευμένη διδασκαλία. Η έρευνα ήταν ποιοτική με ερευνητικό εργαλείο την ημιδομημένη συνέντευξη. Συμμετείχαν 11 εκπαιδευτικοί. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι γίνονται επιμορφώσεις σε σύγχρονα θέματα, αλλά δεν καλύπτουν όλους τους τομείς, οι ψηφιακές τεχνολογίες ουσιαστικά δεν χρησιμοποιούνται, η ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων αφορά κυρίως εργαστηριακά μαθήματα, κάποιες φορές καινοτόμους τεχνικές και σπάνια συνεργατικότητα και ομαδική εργασία, ενώ η εξατομικευμένη διδασκαλία απουσιάζει παντελώς.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 1Α (2022)
- Ενότητα
- Άρθρα