“EuroBingo”: Μια διδακτική πρόταση ενοτήτων της Γεωγραφίας Β’ Γυμνασίου στις ειδικές συνθήκες του Covid19 / “EuroBingo”: An educational proposal concerning the Geography course in Junior High School in the special context of Covid19


Δημοσιευμένα: Ιαν 22, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
παιγνιώδης μάθηση εξ αποστάσεως εκπαίδευση Ευρώπη Γεωγραφία
Χρυσή Aθανάσιος Αγγελίδου
Περίληψη

Abstract

In the present article an educational proposal is presented, in the context of the Junior High School’s (sophomore year) “Geology-Geography” course. This specific proposal aims to learning through gamification by creating an educational-cognitive game. The action involved three sections, out of which one created the game and the other were the sections to which it applied. The students worked in teams in order to learn and deepen the course’s material in a more attractive way. The educational approach is a proposal to be implemented and applied in all levels and in different subjects, while it is also ideal in the context of the special learning conditions due to Covid19 pandemic.

Περίληψη

Στο παρόν άρθρο παρουσιάζεται μια διδακτική πρόταση, στο πλαίσιο του μαθήματος «Γεωλογία-Γεωγραφία» της Β’ Γυμνασίου. Η συγκεκριμένη πρόταση στοχεύει στην παιγνιώδη μάθηση μέσω δημιουργίας διδακτικού-γνωστικού παιχνιδιού. Στη δράση συμμετείχαν τρία τμήματα από τα οποία το ένα δημιούργησε το παιχνίδι και τα άλλα ήταν τα τμήματα στα οποία εφαρμόστηκε. Οι μαθητές/τριες εργάστηκαν ομαδικά με σκοπό την εκμάθηση και εμβάθυνση της ύλης μέσω ενός πιο προσφιλούς τρόπου. Η διδακτική προσέγγιση αποτελεί πρόταση για υλοποίηση και εφαρμογή σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες και σε διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα, ενώ είναι ιδανική για να πραγματοποιηθεί και στα πλαίσια των ειδικών συνθηκών της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εξαιτίας της πανδημίας του Covid 19.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τμήμα Β
Βιογραφικό Συγγραφέα
Χρυσή Aθανάσιος Αγγελίδου, Πρτότυπο ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΟΝΟΜΑ:  ΧΡΥΣΗ

ΕΠΩΝΥΜΟ:  ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ

ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ:  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 1981

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΗΤΡΩΟΥ:  218646

ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΜΕΛΕΑΓΡΟΥ 4, ΑΛΙΜΟΣ 17455

ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 6945855781

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ: cagelidou@gmail.com

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

KΛΑΔΟΣ: ΠΕ04.02

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ:  ΧΗΜΙΚΟΣ

ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ: 14 έτη

ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ: 11 έτη 7 μήνες και 13 ημέρες σε μαθήματα Φυσικών Επιστημών

 

 

EΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

 

  • ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ

 

Α. ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ

Τίτλος: «Σύνθεση, χαρακτηρισμός και ιδιότητες κυκλοδεξτρινών με πιθανές βιολογικές εφαρμογές»

Βαθμός: Άριστα

 

 

Β. ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ (ΜΔΕ):

ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ, ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ

Τίτλος: «Σύνθεση θετικώς φορτισμένων κυκλοδεξτρινών και μελέτη της αλληλεπίδρασής τους με νουκλεοτίδια και νουκλεοζίτες σε διάλυμα με Φασματοσκοπία NMR»

Βαθμός: Άριστα

 

Γ. ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ (ΜΔΕ):

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΝΕΠΣΤΗΜΙΟ, ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Τίτλος: «Επιστήμες της Αγωγής (Σπουδές στην Εκπαίδευση)»

Υπό Εξέλιξη (ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ 3 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ)

 

Δ. ΠΤΥΧΙΟ:

ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, ΠΤΥΧΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ

Βαθμός Πτυχίου: 7.67/10 (Λίαν Καλώς)

 

 

  • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ Η/Υ

 

Α. ΤΠΕ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: «Πιστοποίηση στη χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία», 11/2008

 

Β. ΤΠΕ Α’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: «Πιστοποίηση Δεξιοτήτων και Γνώσεων στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών», 3/208

 

 

  • ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Α. ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Αγγλικά Γ2 (Cambridge Proficiency) 2003

 

 

 

 

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ

 

 

Ι) ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

Α. ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 14 Έτη

 

 

ΙΙ) ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΕ Π.Σ

 

Α. ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ: ΣΧ. ΕΤΟΣ 2016-17/ Κατόπιν Θετικής Αξιολόγησης Αυξημένων Τυπικών Προσόντων (Πράξη 32η/ 14-9-16 του ΠΥΣΔΕ Δ’ ΑΘΗΝΑΣ)

 

Β. ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ/ΠΡΟΤΥΠΟ Γ/ΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ: ΣΧ. ΕΤΟΣ 2017-18/ Κατόπιν Θετικής Αξιολόγησης Αυξημένων Τυπικών Προσόντων (Πράξεις 24η/ 05-9-17, 29η/ 13-9-17 του ΠΥΣΔΕ Δ’ ΑΘΗΝΑΣ)

 

Γ. ΠΡΟΤΥΠΟ Γ/ΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ: ΣΧ. ΕΤΟΣ 2018-19/ Κατόπιν Θετικής Αξιολόγησης Αυξημένων Τυπικών Προσόντων από το ΕΠ.Ε.Σ. και τη Δ.Ε.Π.Π.Σ. (Υ.Α. 13003/Δ6/6-8-18 (ΑΔΔ: 62ΘΘ4653ΠΣ-901)

 

Δ. ΠΡΟΤΥΠΟ Γ/ΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ: ΣΧ. ΕΤΟΣ 2019-20/ Κατόπιν Θετικής Αξιολόγησης Αυξημένων Τυπικών Προσόντων από το ΕΠ.Ε.Σ. και τη Δ.Ε.Π.Π.Σ. (Υ.Α. 13003/Δ6/6-8-18 (ΑΔΔ: 62ΘΘ4653ΠΣ-901 & άρθρο 4 ν. 4623/2019-ΦΕΚ 134/τΑ)

 

Ε. ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ: ΣΧ. ΕΤΟΣ 2020-21/ Μονοετή θητεία κατόπιν Θετικής Αξιολόγησης Αυξημένων Τυπικών Προσόντων από το ΕΠ.Ε.Σ. και τη Δ.Ε.Π.Π.Σ. (Υ.Α. 105224/Ε2/12-8-20

 

 

 

ΙΙΙ) ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

 

Α. ΕΠΟΠΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Υποστήριξη Πρακτικής Άσκησης Φοιτητών του Τμήματος Βιολογίας του ΕΚΠΑ, Σχ. Έτος: 2016-17

 

Β. ΕΠΟΠΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Υποστήριξη Πρακτικής Άσκησης Φοιτητών του Τμήματος Βιολογίας του ΕΚΠΑ, Σχ. Έτος: 2017-18

 

Γ. ΕΠΟΠΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Υποστήριξη Πρακτικής Άσκησης Μεταπτυχιακών Φοιτητών του Διαπανεπιστημιακού Προγράμματος «STEM στην Εκπαίδευση» των Πανεπιστήμιο Πατρών και ΕΚΠΑ, Σχ. Έτος: 2017-18

 

EΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ-ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ

 

  • ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ – ΠΛΗΡΗ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ (ΙSSNSBN-ΣΥΤΗΜΑ ΚΡΙΤΩΝ)

 

1. Synthesis and Characterization of per(6-guanidino-6-deoxy)cyclodextrins and studies of their effect on DNA, Nikolaos Mourtzis, Xrysa Aggelidou, Kyriaki Eliadou, Vicky Sophianopoulou, Irene Mavridis, Konstantina Yannakopoulou Εισήγηση δεκτή για ανακοίνωση - Πρακτικά του Συνεδρίου: «XIII International Cyclodextrin Symposium», 1-P15, Τorino, Italy, 14-17/5/2006

 

2. Synthesis and Characterization of Cell Penetrating Cyclodextrins (CPCDs), Nikolaos Mourtzis, Maria Paravatou, Xrysa Aggelidou, Konstantina Yannakopoulou, Εισήγηση δεκτή για ανακοίνωση - Πρακτικά του Συνεδρίου: «XIII International Cyclodextrin Symposium», 1-P16, Τorino, Italy, 14-17/5/2006

 

3. Comparative activity of α-, β-, and γ-cyclodextrin derivatives in the inhibition of pore-forming toxins,  Konstantina Yannakopoulou, Chrysie Aggelidou, Nikolaos Mourtzis, Laszlo Jicsinszky, Kata Tuza, Tanisha M. Robinson, Adiamseged Yohannes, Ekaterina M. Nestorovich, Sergey M. Bezrukov, Vladimir, A. Karginov, Εισήγηση δεκτή για ανακοίνωση – Πρακτικά του Συνεδρίου «Τhe 15th International Cyclodextrin Symposium», P006, Vienna, Austria, 9-12/5/2010

 

4. A novel conjugate of hydroxylated porphyrin with β-cyclodexrtrin as a drug carrier and photoactive agent, C. Aggelidou, T. A. Theodossiou, I. M. Mavridis, K. Yannakopoulou, Εισήγηση δεκτή για ανακοίνωση – Πρακτικά του Συνεδρίου «Τhe 15th International Cyclodextrin Symposium», P076, Vienna, Austria, 9-12/5/2010

 

5. Binding of Nucleotides and Nucleosides to Per(6-guanidino-6-deoxy)-cyclodextrins in Solution, Chrysie Aggelidou, Irene M. Mavridis and Konstantina Yannakopoulou Eur. J. Org.Chem., 2009, 14,  2299-2305

 

6. Symmetry requirements for the effective blocking of pore-forming toxins: Comparative study with a-, b-,and g-cyclodextrin derivatives, K. Yannakopoulou, L. Jicsinszky, C.Aggelidou, N. Mourtzis, T. M. Robinson, A. Yohannes, E. M. Nestorovich, S. M. Bezrukov, and V. A. Karginov, Antimicrobial Agents and Chemotherapy, July 2011, p. 3594-3597

 

7. Tamoxifen Subcellular Localization; Observation of Cell-Specific Cytotoxicity Enhancement by Inhibition of Mitochondrial ETC Complexes I and III, Theodossis Athanassios Theodossiou, Konstantina Yannakopoulou, Chrysie Aggelidou and John Stephen Hothersall, Photochemistry and Photobiology, 2012, 88: 1016–1022

 

8. Protoporphyrin IX–β-Cyclodextrin Bimodal Conjugate: Nanosized Drug Transporter and Potent Phototoxin, Chrysie Aggelidou, Theodossis A. Theodossiou and Konstantina Yannakopoulou, Photochemistry and Photobiology, 2013, 89: 1011–1019

 

9. Photophysics and ex vivo biodistribution of β-cyclodextrin-meso-tetra(m-hydroxyphenyl)-porphyrin conjugate for biomedical applications, V. Kirejev,  A. R. Gonçalves, C. Aggelidou, I. Manet, J. Mårtensson, K. Yannakopoulou and M. B. Ericson, Photochem. Photobiol. Sci., 2014, 13, 1185–1191

 

10. A versatile δ-aminolevulinic acid (ΑLA)-cyclodextrin bimodal conjugate-prodrug for PDT applications with the help of intracellular chemistry, Chrysie Aggelidou, Theodossis A. Theodossiou, Antonio Ricardo Gonçalves, Mariza Lampropoulou and Konstantina Yannakopoulou, Beilstein J. Org. Chem. 2014, 10, 2414–2420

 

11. Δημιουργία Ντοκιμαντέρ για τις Παγκόσμιες Φυσικές Προστατευόμενες Περιοχές στην Αγγλική Γλώσσα, Αγγελίδου Χ., Αρναούτη Ε., Πρακτικά του Συνεδρίου: «3ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας», 2017. ISΒN : 978-618-82197-9-3, σελ 43-48

 

12. Δημιουργία Επιτραπέζιων Παιχνιδιών σε Θεματική Βιοχημείας στην Αγγλική Γλώσσα, Αγγελίδου Χ., Αρναούτη Ε., Πρακτικά του Συνεδρίου: «4ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας», Δ Τόμος, 2018. ISΒN : 978-618-84206-4-9, σελ 31-35

 

13. Διεπιστημονικό Σενάριο για τη Συμβολή των Πετρωμάτων, των Μετάλλων και των Ορυκτών Πόρων του Ελλαδικού Χώρου στην Κοινωνική Εξέλιξη κατά την Προϊστορία μέσω Τεχνικών Δημιουργικής Σκέψης, Αγγελίδου Χ., Καρίμαλη Ε., Πρακτικά του Συνεδρίου: «5ο Συνέδριο του Νέου Παιδαγωγού», 2018. ISΒN : 978-618-82301-4-9. (Σχολ. Έτη: 2016-17, 2017-18)

 

14. Μελέτη των φυσικών, χημικών και βιολογικών ιδιοτήτων διαφόρων τύπων εδαφών με στόχο την μεγιστοποίηση της γεωργικής τους απόδοσης, Αγγελίδου Χ., Διακόνου Μ., Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων Πανελλήνιο Συνέδριο Η δημιουργικότητα και η Καινοτομία στην Εκπαιδευτική Πράξη: Με αφετηρία την μακρόχρονη εμπειρία των Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων, 2018. ISSN : 2654-0959-825-833

15. Οι διαθεματικές προσεγγίσεις του Αναλυτικού Προγράμματος στην ελληνική εκπαίδευση: μια δράση προσέγγισης των γνωστικών αντικειμένων της Ιστορίας και της Χημείας στην Α΄ Λυκείου, Αγγελίδου Χ., Θώδης Γ., Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων Πανελλήνιο Συνέδριο Η δημιουργικότητα και η Καινοτομία στην Εκπαιδευτική Πράξη: Με αφετηρία την μακρόχρονη εμπειρία των Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων, 2018. ISSN : 2654-0959-825-833

 

16. O Miro μέσα από το μικροσκόπιο, Αγγελίδου Χ., Παπαδάκη Χ., Πρακτικά του Συνεδρίου: «6ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας», Δ Τόμος, 2021. ISΒN : 978-618-5562-04-5, σελ. 192-197

 

17. Χρησιμοποιώντας τις «βόμβες μπάνιου» για πειραματική μελέτη της χημικής κινητικής: Μία πρόταση διδασκαλίας στις ειδικές συνθήκες του Covid 19, Πρακτικά του Συνεδρίου: «7ο Συνέδριο του Νέου Παιδαγωγού», 2020. ISΒN : 978-618-82301-6-3, σελ. 980-985

 

18. Να παίξουμε με τη Βιολογία στα Αγγλικά; Shall we play with Biology in English?, Αγγελίδου Χ., Αρναούτη Ε., Πρακτικά του Συνεδρίου: «1ο Πανελλήνιο Συνέδριο: Το εκπαιδευτικό παιχνίδι στην τυπική και μη τυπική μάθηση», 2021. ISΒN : 978-618-5458-17-1, σελ. 63-70

 

19. Novel conjugates of carboxylated porphyrins with cyclodextrins for biological applications., Aggelidou, C., Theodossiou, T. A. , Staggel, C., Velegraki, G., Coutsolelos, A., G., Mavridis, I., M., Yannakopoulou, K., 3rd Hellenic Symposium on  ORGANIC SYNTHESIS    From Chemistry to Biology, Medicine and Material Science, 2009

 

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ

 

Α. ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ e-υλικό χρηστών: «Δημιουργία Επιτραπέζιων Παιχνιδιών σε Θεματική Βιοχημείας στην Αγγλική Γλώσσα», Link: http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/1133?locale=el

Β. ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ e-υλικό χρηστών: «Όταν η Ιστορία συναντάει τη Χημεία….»

 Link: http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/1139?locale=el

 

 

ΠΑΡΟΧΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ

 

Α. ΥΠΑΙΘ/ΙΤΥΕ

ΠΑΡΟΧΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ: «Εκπαιδευτική Ρομποτική», Διάρκεια: 45 ώρες, 14/1/19-17/3/19

 

Β. ΥΠΑΙΘ/ΙΤΥΕ

ΠΑΡΟΧΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ: «Thymio», Διάρκεια: 35 ώρες, 1/4/19-2/6/19

 

Γ. ΥΠΑΙΘ/ΙΤΥΕ

ΠΑΡΟΧΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ: «Προγραμματισμός Scratch και Εκπαιδευτική Ρομποτική», Διάρκεια: 90 ώρες, 11/11/19-15/3/20

 

Δ. ΥΠΑΙΘ/ΙΤΥΕ ΠΑΡΟΧΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ: «Αξιοποίηση των κινητών συσκευών (Tablets και κινητά τηλέφωνα) στην διδασκαλία μαθημάτων», Διάρκεια: 95 ώρες, 11/11/19-22/3/20

 

Ε. ΥΠΑΙΘ/ΙΤΥΕ ΠΑΡΟΧΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ: «Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης - Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού - Εργαλεία επικοινωνίας»», Διάρκεια: 160 ώρες, 26/10/20-23/5/21

 

ΣΤ. ΥΠΑΙΘ/ΠΕΚ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

ΠΑΡΟΧΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ: «Η Δημιουργικότητα στην Εκπαίδευση», Διάρκεια: Ημερίδα, 25/11/2017

 

Ζ. ΥΠΑΙΘ/4ο ΠΕΚΕΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΑΡΟΧΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ: «Τα Φυσικά Φαινόμενα πυροδοτούν την έμπνευση στην τέχνη», Διάρκεια: Ημερίδα, 05/12/2019

 

Η. ΥΠΑΙΘ/ΕΚΠΑ/Erasmus+

ΠΑΡΟΧΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ: PlayGuidance«Εκπαιδευτικό Παιχνίδι Επιχειρηματικότητας», ΕΚΠΑ, Ημερίδα 26/05/2017

 

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ/ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

Α. ΥΠΑΙΘ/ ΠΑΝ.Ε.Κ.ΦΕ /ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ EUSO 2017

Προετοιμασία Μαθητών του Πρότυπου ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης για συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών, Σχολικό έτος 2016-17

Κατάκτηση 2ης θέσης στην Ά Φάση του Διαγωνισμού, 10/10/2016, Αθήνα. Ελλάδα

 

Β. ΥΠΑΙΘ/ ΠΑΝ.Ε.Κ.ΦΕ/ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ EUSO 2017

Προετοιμασία Μαθητών του Πρότυπου ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης για συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών, Σχολικό έτος 2017-18

Κατάκτηση 1ης θέσης στην Α΄Φάση του Διαγωνισμού, 09/12/2017, Αθήνα. Ελλάδα

Κατάκτηση 9ης θέσης στην Β΄Φάση του Διαγωνισμού, 27/01/2018, Αθήνα. Ελλάδα

 

Γ. ΥΠΑΙΘ/ SCIENCE ON STAGE/ ΕΚΦΕ ΑΙΓΑΛΕΩ

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΟΥΣ 10Ους ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: 2ο Αναπληρωματικό Βραβείο

 

Δ. ΥΠΑΙΘ/ 32Ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

Προετοιμασία Μαθητών του Πρότυπου ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης, Σχολικό έτος 2017-18 (Οι περισσότεροι μαθητές βρέθηκαν στο ανώτερο 16% της βαθμολογίας, ενώ μία μαθήτρια στο ανώτατο 1%

 

Ε. ΥΠΑΙΘ/ 14Ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ

Προετοιμασία Μαθητών του Πρότυπου ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης, Σχολικό έτος 2017-18 (Οι περισσότεροι μαθητές βρέθηκαν στο ανώτερο 12% της βαθμολογίας, ενώ τρεις μαθητές στο ανώτατο 1,4%

 

ΣΤ. ΥΠΑΙΘ/ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΟΥΣ 14Ους ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ: 2ο Βραβείο στους Περιφερειακούς Καλλιτεχνικούς Αγώνες Θεάτρου 2008 Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ

 

I) ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ/ΛΟΙΠΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

 

Α. ΥΠΑΙΘ/ΟΕΠΕΚ (ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ: «Οργάνωση και Λειτουργία Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών», Διάρκεια: 50 ώρες, 18/11/2008-04/12/2008

 

Β. ΥΠΑΙΘ/ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ: «Αξιοποίηση Τεχνικών Ασύγχρονης και εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας μέσα από το Περιβάλλον Ηλεκτρονικής Μάθησης Moodle», Διάρκεια: 30 ώρες σύγχρονη και 120 ασύγχρονη, 22/11/16-12/06/17

 

Γ. ΥΠΑΙΘ/ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ- ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ: «I. Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης-Εργαλεία παραγωγής Εκπαιδευτικού Υλικού-Εργαλεία Επικοινωνίας», Διάρκεια: 120 ώρες, 30/10/17-06/05/18

 

Δ. ΥΠΑΙΘ/ΙΤΥΕ/ e-Twinning/ ERASMUS+

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ: «ΙΙΙ. Εργαλεία Δημιουργίας Ιστοτόπων- Συνεργατικά και Υποστηρικτικά Εργαλεία», Διάρκεια: 120 ώρες, 29/10/18-21/04/19

 

Ε. ΥΠΑΙΘ/ΙΤΥΕ/ e-Twinning/ ERASMUS+

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ: «Αξιοποίηση των κινητών συσκευών (Tablets και κινητά τηλέφωνα) στην διδασκαλία μαθημάτων», Διάρκεια: 95 ώρες, 11/11/19-22/03/20

 

ΣΤ. ΥΠΑΙΘ/ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ- ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δ’ ΑΘΗΝΑΣ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ04, Διάρκεια: 12 ώρες, 2017

 

 

Ζ. ERASMUS+/ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ: «Χρήση διαδικτυακών εργαλείων δια βίου μάθησης στη σχολική τάξη για την πραγματοποίηση διαθεματικών δραστηριοτήτων στις φυσικές επιστήμες», Διάρκεια: Ημερίδα, 23/11/16

 

Η. ΥΠΑΙΘ/ ΜΟΥΣΕΙΟ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ: «Τα Ορυκτά και ο Άνθρωπος», Διάρκεια: Ημερίδα, 16/09/17

 

Θ. ΥΠΑΙΘ/Teachers4Europe

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: «Η δράση Τeachers4Europe της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα στη Μέση Εκπαίδευση», Διάρκεια: 6 ώρες, 11/1/18 & 15/3/18

 

Ι. ΥΠΑΙΘ/ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Γ’ ΑΘΗΝΑΣ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: «Μετρώντας καραμέλες- Η αρχή Ηardy-Weinberg, γενετική πληθυσμών και κληρονομικές ασθένειες», Διάρκεια: 2,5 ώρες, 28/1/15

 

K. YΠΑΙΘ/2ο ΠΕΚ Αθήνας

«Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών», Διάρκεια: 80 ώρες, 25/08/2008-05/09/2008

 

Λ. ΥΠΑΙΘ/Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Β΄Αθήνας

«Εισαγωγή στο σύστημα στοιχειοθεσίας Latex» Διάρκεια:  3 ώρες, 16/03/2016

 

Μ. Scientix The community for science education in Εurope

«Ευρωπαϊκά έργα Science & Stem Alliance» Διάρκεια: 2 ώρες, 25/01/2017

 

Ν. ΕΕΠΕΚ-Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

«Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων από φυτικό ιστό» Διάρκεια: 2 ώρες, 15/10/2017

 

Ξ. ΕΕΠΕΚ-Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

«Scientix: Γνωριμία με μια κοινότητα μάθησης και καινοτομίας» Διάρκεια:  2 ώρες, 15/10/2017

 

Ο. NEXTLAB

«Εκπαίδευση στη χρήση ψηφιακών εργαστηρίων και εκπαιδευτικών εφαρμογών και στη δημιουργία συνοδευτικού εκπαιδευτικού υλικού», Διάρκεια: 22/11 & 13/12/2017

 

Π. SPACE AWARENESS – GALILEO TEACHER TRAINING PROGRAM – EESA

«Space Education National Workshop», Διάρκεια: 24/5/2017

 

Ρ. Από το STEM και το STE[A]M…στο ST[R]EAM

Αναζητήσεις γύρω από μια σύγχρονη εκπαιδευτική προσέγγιση, Εκπαιδευτήρια Δούκα, Διάρκεια: 2/3/2019

 

Σ. Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

«Organic Synthesis from Chemistry to Biology, Medicine and Material Science» Διάρκεια: 15-17/10/2009 

 

Τ. ΕΕΠΕΚ- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

«3ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας» Διάρκεια: 13-15/10/2017

 

Υ. Επιστημονικός Σύλλογος Νέος Παιδαγωγός

«5ο Συνέδριο του Νέου Παιδαγωγού», Διάρκεια: 28-29/4/2018 

 

Φ. «Τhe 15th International Cyclodextrin Symposium», Βιέννη, Αυστρία, Διάρκεια: 9-12/5/2010

 

Χ.  «XIII International Cyclodextrin Symposium», Τορίνο, Ιταλία, Διάρκεια: 14-17/5/2006

 

ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ/ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ/ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Ι) Συμμετοχή σε Χρηματοδοτούμενα ή Συγχρηματοδοτούμενα Έργα

 

Α. ΟΕΠΕΚ - Συγκρότηση Ομάδας Υποστήριξης, Οργάνωσης, Υλοποίησης και Διαχείρισης Έργου και Ομάδας Λογιστικής Παρακολούθησης και Οικονομικής Εκκαθάρισης Έργου με τίτλο "Εισαγωγική Επιμόρφωση Νεοδιοριζόμενων και Αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2009-2010»

Λογιστική Παρακολούθηση και Οικονομική Εκκαθάριση Έργου - 19 μήνες (12/06/2009-31/12/2010)

 

ιΙ) Συμμετοχή σε ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΕΙ

A. Βοηθός στα Εργαστήρια Οργανικής Χημείας, ΕΚΠΑ, Τμήμα Χημείας, 2/2004-1/2006 & 2/2009-1/2011 (Στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Ειδίκευσης)

 

ΙΙΙ) Αξιολογητής Άρθρων σε Επιστημονικά  Περιοδικά/Συνέδρια  (με το σύστημα των πολλαπλών κριτών)

A. Αξιολογητής (reviewer) στο επιστημονικό περιοδικό “Frontiers in Public Health”

B. Αξιολογητής (reviewer) στο «3ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας»

Γ. Αξιολογητής (reviewer) στο «5ο Συνέδριο του Νέου Παιδαγωγού»

Δ. Αξιολογητής (reviewer) στο «6ο Συνέδριο του Νέου Παιδαγωγού»

Ε.  Αξιολογητής (reviewer) του διαδικτυακού περιοδικού με τίτλο: «i-Teacher» (ISSN: 1792-4146)

 

ΙV. Ερευνητικη εμπειρια

Α.  Χημεία Κυκλοδεξτρινών, Υπερμοριακή Χημεία, Χημεία εγκλεισμού μορίων

Β. Τεχνικές σύνθεσης, καθαρισμού και ταυτοποίησης οργανικών μορίων

Γ. Xρωματογραφικές τεχνικές: λεπτής στοιβάδας (ΤLC), στήλης και υγρή χρωματογραφία υψηλής απόδοσης (HPLC)

Δ. Φασματοσκοπικές μέθοδοι: α) ορατού- υπεριώδους (UV- Vis), υπερύθρου (FT- IR), β) πυρηνικού μαγνητικού συντονισμού (NMR) στα 250MHz και στα 500MHz, τεχνικές 1D και 2D

 

V. Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας

Α. “Νέες περι-6-γουανιδινο-, -αμινοαλκυλαμινο-, και -γουανιδινοαλκυλαμινο- κυκλοδεξτρίνες, μέθοδοι σύνθεσής τους και χρήση τους στην συμπύκνωση  DΝΑ” Moύρτζης, Ν., Γιαννακοπούλου, Κ., Ηλιάδου, K., Αγγελίδου, X.  Μαυρίδου Ε., Greek Patent 1004952, awarded July 28, 2005.

Β. “Per-6-guanidino-, -aminoalkylamino-and -guanidino-alkylamino-cyclodextrins, methods of their synthesis and their use for the compaction of DNA and intracellular delivery”, N. Mourtzis, K. Yannakopoulou, K. Eliadou, C. Aggelidou, I. Mavridis

1. WO 2006027631  (A1)
 2. US Patent: US7,834,174 B2, No. 11/662,450, Nov. 16,  2010
 3. European patent: ΕΡ05731803.2, Jan. 19, 2011-03-04

 

VI. Υποτροφίες Χρηματοδοτήσεις

 

Α. Πρόγραμμα Δημοέρευνα

 

Β. Ε.Κ.E.Φ.Ε. ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ,

Υποτροφία εκπόνησης διπλώματος ειδίκευσης

και διδακτορικής διατριβής κατόπιν διαγωνισμού 

 

Γ. Onassis Foundation

Για τη συμμετοχή στο συνέδριο “Genomics, bioinformatics and  beyond”                   

 

 Δ. Onassis Foundation

Για τη συμμετοχή στο συνέδριο “Programmed Cell Death & Cell Signaling in Development and Disease”

                            

 

 

Αναφορές
Αγγελίδου, Χ. & Αρναούτη, Ε. (2017). Δημιουργία Ντοκιμαντέρ για τις Παγκόσμιες Φυσικές Προστατευόμενες Περιοχές στην Αγγλική Γλώσσα, Πρακτικά 3ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας. Τόμος Δ’ (σσ. 43-48). Λάρισα.
Afreen, R. (2014). Bring Your Own Device (BYOD) in Higher Education: Opportunities and Challenges. International Journal of Emerging Trends & Technology in Computer Science, 3(1), 233-236.
Αυγητίδου, Σ. (2001). Το Παιχνίδι, Σύγχρονες Ερευνητικές και Διδακτικές Προσεγγίσεις. Αθήνα: Τυπωθήτω.
Giang, V. (2013). “Gamification” Techniques Increase Your Employees’ Ability To Learn By 40%. Business Insider”
Κοσσυβάκη, Φ. (2006). Εναλλακτική Διδακτική, Προτάσεις για μετάβαση από Διδακτική του Αντικειμένου στη Διδακτική του Υποκειμένου. Αθήνα: Gutenberg.
Ματσαγγούρας, Η. (2000). Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρης.
Ντιγκμπασάνης, Γ. (2015). Η χρήση των Tablets στην Τάξη, Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη κα Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία». Θεσσαλονίκη:
Ανάκτηση 25/5/21 από http://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe2337.pdf.
Plass, J. L., Homer, B. D. & Kinzer, C. K. (2015). Foundations of Game-Based Learning. Educational Psychologist, 50(4), 258–283.
Selwyn, N. (2017). Education and Technology: Key Issues and Debates. (2nd ed.). London & New York: Bloomsbury.