Σχεδιασμός & Αξιολόγηση μαθήματος ψηφιακού παιχνιδιού στο συνεργατικό περιβάλλον του Edmodo
Περίληψη
Tα ψηφιακά παιχνίδια μπορούν να αποτελέσουν εργαλεία μάθησης, και ως εκ τούτου είναι ένα αποτελεσματικό μέσο βελτιστοποίησης της μάθησης των μαθητών και των επιδόσεων στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική. Η ομαδοσυνεργατική μάθηση ενισχύεται μέσα στα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα των ψηφιακών παιχνιδιών. Το edmodo αποτελεί ένα ιδιαίτερα εύχρηστο μέσο εφαρμογής της ομαδοσυνεργατικής μάθησης προωθώντας εκπαιδευτικές διαδικασίες μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Η παρούσα εργασία επιχείρησε να διερευνήσει τη δυνατότητα βελτίωσης των δεξιοτήτων μαθητών με δυσαριθμισία μέσα από την εφαρμογή της χρήσης ψηφιακού παιχνιδιού ασκήσεων μαθηματικών πράξεων το οποίο ήταν προσαρμοσμένο στο ομαδοσυνεργατικό περιβάλλον του edmodo. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν ήταν ιδιαίτερα θετικά καθώς οι μαθητές με την εφαρμογή του ψηφιακού αυτού παιχνιδιού αύξαναν τις επιδόσεις τους στις μαθηματικές ασκήσεις.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 10 Αρ. 1B (2019)
- Ενότητα
- Τμήμα Β