Γιατί Erasmus+; Σκέψεις και προβληματισμοί από τη συμμετοχή σε πρόγραμμα ΚΑ1, ERASMUS+: Ένταξη και διαφοροποιημένη διδασκαλία στην Ευρώπη

Περίληψη
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την υλοποίηση ενός προγράμματος ERASMUS+ KA1 στο 3ο Δημ. Σχολείο Αγίου Δημητρίου για το σχολικό έτος 2016-2017 και τους προβληματισμούς που προκύπτουν από αυτό. Πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα που υλοποιήθηκε αφορά στην κινητικότητα 5 εκπαιδευτικών του προσωπικού του σχολείου προκειμένου να λάβουν κατάρτιση σε θέματα ένταξης, συμπερίληψης και διαφοροποιημένης διδασκαλίας διαμορφώθηκε λαμβάνοντας υπόψη την νέα παιδαγωγική πρακτική που στοχεύει σε ένα σχολείο για όλους και συμβάλλει στην προαγωγή μιας πλουραλιστικής κοινωνίας, όπως η Ευρώπη 2020. Σκοπός του προγράμματος ήταν η βελτίωση της ενταξιακής εκπαίδευσης (inclusive education) του σχολείου η οποία αποτελεί προαπαιτούμενο της κοινωνικής ένταξης των μαθητών που προέρχονται από μειονότητες αλλά και της εκπαίδευσης της πλειονότητας ώστε να περιοριστούν οι προκαταλήψεις.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β