Οι Επτά Αρχές Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Υλικού
Δημοσιευμένα:
Δεκ 21, 2017
Λέξεις-κλειδιά:
αρχές εκπαιδευτικό υλικό εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Περίληψη
Το κείμενο αυτό προέκυψε από σειρά συζητήσεων και αλληλεπιδράσεων μεταξύ του Καθηγητή Αντώνη Λιοναράκη και της Αδαμαντίας Σπανακά, οι οποίοι, έχοντας ‘κορεστεί’ από μακροσκελή κείμενα, στην ουσία των οποίων για να φτάσει κανείς θα πρέπει να διέλθει μέσα από δαιδαλώδεις διαδρομές ανάγνωσης και σκέψης, αποφάσισαν να συνοψίσουν ό,τι κρίνουν σημαντικό πως πρέπει να γνωρίζει όποιος αποφασίζει να σχεδιάσει και να αναπτύξει μαθησιακό υλικό ειδικά για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά και γενικότερα. Αυτό το απόσταγμα της εμπειρίας και της σκέψης τους αποφάσισαν, λοιπόν, να το καταγράψουν σε επτά –διόλου μυστηριακά γι’ αυτή την περίσταση - σημεία.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).