| More

Αξιοποίηση του ψηφιακού εργαλείου Unity 3d σε συνδυασμό με flippedclassroom στον προσανατολισμό μαθητών με ειδικές ανάγκες

Views: 290 Downloads: 198
Σημέλα Παναγιώτης Ιορδανίδου, Μαρία Εριάλντα Λάμπης Λούφη, Ξανθή Βασίλειος Χουλιάρα

Περίληψη


Τα σύγχρονα μαθησιακά περιβάλλοντα εμφανίζουν μεγάλη συχνότητα χρήσης ψηφιακών εργαλείων βασισμένων σε εικονικές τεχνολογίες. Η εκπαιδευτική διαδικασία μετασχηματίζεται σε παιγνιώδη και βιωματική με αξιόλογα αποτελέσματα από τη χρήση τρισδιάστατων  αναπαραστάσεων αυθεντικών περιβαλλόντων, μέσω ασφαλών πειραμάτων εικονικής πραγματικότητας και της νέας στρατηγικής διδασκαλίας αντίστροφη τάξη (flipped classroom). Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η διερεύνηση της εφαρμογής μηχανής παιχνιδιών Unity 3d σε συνδυασμό με την αντίστροφη τάξη στον προσανατολισμό μαθητών με ειδικές ανάγκες. Το ερευνητικό ενδιαφέρον εστιάζεται στα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 20 μαθητές ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, 18-25 ετών, στην Πρότυπη Βιοτεχνική Μονάδα Λακκιάς Θεσσαλονίκης.


Λέξεις κλειδιά


Εικονική πραγματικότητα; Unity 3d ψηφιακό εργαλείο;μαθητές με ειδικές ανάγκες

Πλήρες Κείμενο:

PDF

Αναφορές


Dalgarno, B., & Lee, M. J. W. (2010). What are the learning affordances of 3-D virtual environments? _1038 10..32, 41(1), 10–32. https://doi.org/10.1111/j.1467-8535.2009.01038.x

Duncan, I., Miller, A., and Jiang, S. (2012). A taxonomy of virtual worlds usage in education. British Journal of Educational Technology, 43,(6), 949–964.

Fowler, C. (2015).Virtual reality and learning: Where is the pedagogy? British Journal of Educational Technology ,46 (2), 412–422.

Kok, N., & Chia, H. (2012). OF A VIRTUAL REALITY-BASED INTERVENTION USING VIRTUAL DOLPHINS, 27, 45–53.

Raskind, M., Smedley, T. M., & Higgins, K. (2005). Virtual technology: Bringing the world into the special education classroom. Intervention in School and Clinic, 41(2), 114-119.

Roca-González, C., Martin-Gutierrez, J., García-Dominguez, M., & Mª del Carmen MatoCarrodeguas (2017). Virtual Technologies to Develop Visual-Spatial Ability in Engineering Students.EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 13(2),441-468.

Schmidt, S. & Ralph, D. (2016). The Flipped Classroom : A Twist on Teaching. Contemporary Issues in Education Research 9(1),1-6.

Shih, J. L., & Hsu, Y. (2016).Advancing Adventure Education Using Digital Motion-Sensing Games.Educational Technology & Society, 19 (4), 178–189.

Shu-Yuan, T., Huang, Y., and Tsai, M. . Applying the Flipped Classroom with Game-Based Learning in Elementary School Students' English Learning.Educational Innovation through Technology (EITT), International Conference on.IEEE.

Dalgarno, B., & Lee, M. J. W. (2010). What are the learning affordances of 3-Dvirtual environments? _1038 10..32, 41(1), 10–32. https://doi.org/10.1111/j.1467-8535.2009.01038.x

Suo, J., & Hou, X. (2017).A Study on the Motivational Strategies in College English Flipped Classroom, 10(5), 62–67. https://doi.org/10.5539/elt.v10n5p62

Dalgarno, B., & Lee, M. J. W. (2010). What are the learning affordances of 3-D virtual environments? _1038 10..32, 41(1), 10–32. https://doi.org/10.1111/j.1467-8535.2009.01038.x

Kok, N., & Chia, H. (2012). OF A VIRTUAL REALITY-BASED INTERVENTION USING VIRTUAL DOLPHINS, 27, 45–53.

Suo, J., & Hou, X. (2017). A Study on the Motivational Strategies in College English Flipped Classroom, 10(5), 62–67. https://doi.org/10.5539/elt.v10n5p62

Dalgarno, B., & Lee, M. J. W. (2010). What are the learning affordances of 3-D virtual environments? _1038 10..32, 41(1), 10–32. https://doi.org/10.1111/j.1467-8535.2009.01038.x

Kok, N., & Chia, H. (2012). OF A VIRTUAL REALITY-BASED INTERVENTION USING VIRTUAL DOLPHINS, 27, 45–53.

Suo, J., & Hou, X. (2017). A Study on the Motivational Strategies in College English Flipped Classroom, 10(5), 62–67. https://doi.org/10.5539/elt.v10n5p62

Dalgarno, B., & Lee, M. J. W. (2010). What are the learning affordances of 3-D virtual environments? _1038 10..32, 41(1), 10–32. https://doi.org/10.1111/j.1467-8535.2009.01038.x

Suo, J., & Hou, X. (2017). A Study on the Motivational Strategies in College English Flipped Classroom, 10(5), 62–67. https://doi.org/10.5539/elt.v10n5p62

Jarmon, L., Traphagan, T., Mayrath, M. and Trivedi, A. (2009).Virtual world teaching, experiential learning, and assessment.Computers &Education , 53,169–182.

Jeffs, T.L. (2008). Themes in science and technology education. Klidarithmos Computer Books, 253-268.

vanGarderen, D., & Montague, M. (2003). Visual-spatial representation, mathematical problem solving, and students of varying abilities. Learning Disabilities Research &Practice, 18(4), 246-254 doi: 10.1111/1540-5826.00079




DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.1051

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.