Το marketing στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: Η περίπτωση των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών του ΤΕΙ Θεσσαλίας


Published: May 11, 2017
Keywords:
Economics of Education Marketing Third-level Education Postgraduate Program of Study
Κασσιανή Γραμμένου
Ιωάννης Καραγιώργος
Νικόλαος Μπλάνας
Ιωάννα Γρηγορίου
Abstract

The departments of the Third- level Education that have imported in their program of study postgraduate programs, are forced to acquire mechanisms of forecast and adaptability, so that they can correspond to the current and future needs of their students. Although the Greek PSPs have great competition with those abroad, students prefer the Greek because of the large number of their advantages. The present inquiring work aims in the finding of a methodology that will be used by the postgraduate programs of study so that they attract more students. Concretely, we will hold research via questionnaires using the method Likert, and will process the data in SPSS. Our aim is to collect primary elements from active students of postgraduate programs of Technological Educational Institute of Thessaly. The results of research will constitute useful tools in the hands of the administration of Higher Education Institutions and Technological Educational Institutes as well as teachers, because they will be able to highlight the Greek PSPs compared with foreign.

Article Details
  • Section
  • Εισηγήσεις
Author Biographies
Κασσιανή Γραμμένου
Φοιτήτρια Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ιωάννης Καραγιώργος
Φοιτητής  Διοίκησης Επιχειρήσεων
Νικόλαος Μπλάνας, Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας
Αναπληρωτής Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ιωάννα Γρηγορίου
ΜΒΑ, University of Staffordshire
References
Cohen, L., Manion, L., Morrison, K., (2008), Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας, Μεταίχμιο, Αθήνα.
Γούναρης, Σ., Σταθακόπουλος, Β., (2006) Διοίκηση Στρατηγικών Σχέσεων, Μάρκετινγκ και πωλήσεις για πελάτες στρατηγικής σημασίας. Σταμούλης, Αθήνα.
Ελληνική Στατιστική Αρχή. (2016). Έρευνα Εργατικού Δυναμικού: Α’, Β’, Γ’, Δ’ Τριμήνου 2015. Aπό : http://www.statistics.gr/statistics/-/publication/SJO01/-, [Ανακτήθηκε στις 16 Ιουνίου 2016].
Ημερησία, (2016), Τι μισθούς παίρνουν οι Έλληνες - Οι αποδοχές για πτυχιούχους και μεταπτυχιακούς.Aπό: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=34291&subid=2&pubid=114085997, [Ανακτήθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου 2016].
Λελεδάκης, Γ., (2008), Μάρκετινγκ-Οικονομία-Επιχειρήσεις, Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Aπό: http://repository.edulll.gr/edulll/retrieve/3116/912.pdf, [Ανακτήθηκε στις 16 Ιουνίου 2016].
Πασχαλούδης, Δ., (2009), «Μάρκετινγκ: Όσα πρέπει να γνωρίζετε και δεν έχετε ρωτήσει.», Κριτική, Αθήνα.
Σιώπη, E., (2013) «Η ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση υπό το πρίσμα του μάρκετινγκ υπηρεσιών», Διπλωματική, (PhD), Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Διαθέσιμο από το: http://docplayer.gr/672090-Diatmimatiko-programma-metaptyhiakon-spoydon-sti-dioikisi-epiheiriseon-diplomatiki-ergasia.html, [Ανακτήθηκε στις 16 Ιουνίου 2016].
ΤΕΙ Θεσσαλίας, (2016), «Μεταπτυχιακά». Διαθέσιμο από το: http://teilar.gr/tei_msc.php, [Ανακτήθηκε στις 16 Ιουνίου 2016].
McDaniel, Jr., και Gates, R., (2010), Marketing Research, 8th edition, John Wiley & Sons, Inc.,Asia.
Pride, W., Hughes, R., Kapoor, J., (2010), Introduction to Business, 10th edition, South-Western Cengage learning, CTPS, China.
«Μεθοδολογία έρευνας».
Onlarissa, (2016), «Ο Νίκος Παπαδόπουλος ξεναγήθηκε στο ΤΕΙ Θεσσαλίας». Από: www.onlarissa.gr/2016/03/21/o-nikos-papadopoulos-xenagithike-sto-ti-thessalias/, [Ανακτήθηκε στις 16 Ιουνίου 2016].
Ν. 4009/2011 «Δομή, λειτουργία, διασφάλιση της ποιότητας των σπουδών
και διεθνοποίηση των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων», Φ.Ε.Κ. 195Α/6-9-2011.
Ν. 3685/2008 «Θεσμικό πλαίσιο για τις μεταπτυχιακές σπουδές», Φ.Ε.Κ. 148Α/16-07-2008.