Teachers’ Lifelong learning- Education-Professional Growth oriented in the Labour Market


Published: May 11, 2017
Keywords:
Education Lifelong learning Professional growth Labour Market
Νικολέτα (Nikoleta) Α. Χάδου (Chadou)
Abstract

More than any other society of the past, modern post-industrial society leans on the applications of scientific knowledge, which develop very rapidly reversing in shorter intervals the being in effect data. Consequence of intensive renewal of knowledge was the fact that the initial education does not suffice anymore for the active adaptation of individuals in their rapidly altered social and professional environment. The result of these dynamics of renewal of knowledge was the necessity for continuous, lifelong education and learning as condition in the active attendance of individual in the social life. Nowadays, developed societies put a lot of effort into motivating civilians to participate in specialised programs aiming directly at the qualitative upgrade of teachers (practice, profession), as well as the school.

Article Details
  • Section
  • Εισηγήσεις
Author Biography
Νικολέτα (Nikoleta) Α. Χάδου (Chadou)

Kindergarten Teacher, MSc, Med

References
Βαλκάνου, Ε. (2002) Προβλήματα Διαβίου Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών. Η Εκπαίδευση στην Ανάπτυξη. Τα Εκπαιδευτικά. 63-64(1), 129-138.
Βαρσαμίδου, Α. & Ρες, Ι. (2006) Επιμόρφωση και Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών. Ρόδος, Εκδόσεις Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Βιτσιλάκη-Σορωνιάτη, Χ. (2002) Η δια βίου εκπαίδευση των εκπαιδευτικών: Μια μελέτη περίπτωσης του προγράμματος «Αναβάθμισης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης». Επιστήμες της Αγωγής. 2(10), 37-39.
Βρυνιώτη, Κ. & Κελπανίδης, Μ. (2004) Διαβίου Μάθηση. Κοινωνικές Προϋποθέσεις και Λειτουργίες. Δεδομένα και Διαπιστώσεις. Αθήνα, Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα.
Γκρίτζιος, Β. (2006) Το κίνημα του νέου επαγγελματισμού των εκπαιδευτικών. Επιστημονικό Βήμα. 6(1), 154-156.
Day,C. (2003) Η Εξέλιξη των Εκπαιδευτικών. Αθήνα, Εκδόσεις Τυπωθήτω.
Καραγιάννης, Γ., Στάγια, Π. &Τσιρίκου, Μ. (2005) Η συμβολή της επιμόρφωσης στην αποσαφήνιση και τον επαναπροσδιορισμό του ρόλου των εκπαιδευτικών. Σύγχρονη Εκπαίδευση. 141(4), 38-39.
Κουρουτσίδου, Μ., Λέφας, Ε. &Φώκιαλη, Π. (2005) Ζήτηση για επιμόρφωση: οι συνιστώσεις της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Στο: Μπαγάκης, Γ. (επιμ.) Επιμόρφωση και Επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Αθήνα, Εκδόσεις Μεταίχμιο, σελ.131-138.
Jarvis, P. (2004) Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Κατάρτιση. Θεωρία και Πράξη. Αθήνα, Εκδόσεις Μεταίχμιο.
Λιγνός, Δ. (2006) Σκέψεις και Διαπιστώσεις για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών.Virtual School. 3(3), 1-9. Available from: http://virtualschool.web.auth.gr/3.3/Praxis/LignosTraining Educators.html [Accessed 15 Ιουνίου 2016].
Ματσαγγούρας, Η. (2005) Επαγγελματισμός και Επαγγελματική ανάπτυξη. Στο: Μπαγάκης, Γ. (επιμ.) Επιμόρφωση και Επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Αθήνα, Εκδόσεις Μεταίχμιο, σελ.63-81.
Μαυρογιώργος, Γ. (2005) Το σχολείο και ο εκπαιδευτικός: μια σχέση ζωής και σχετικής αυτονομίας στην υπόθεση της επαγγελματικής ανάπτυξης. Στο: Μπαγάκης, Γ. (επιμ.) Επιμόρφωση και Επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Αθήνα, Εκδόσεις Μεταίχμιο, σελ.348-354.
Παπαδάκης, Ν. & Σπυριδάκης, Μ. (2010) Αγορά εργασίας, κατάρτιση, διαβίου μάθηση και απασχόληση. Αθήνα, Εκδόσεις Σιδέρης.
Παπαπροκοπίου, Ν. (2002) Αλληλεπιδράσεις μεταξύ Ακαδημαϊκής Κοινότητας και Εκπαιδευτικών Θεσμών. Ο Ρόλος του Επόπτη Καθηγητή. Ο Εκπαιδευτικός ως Ερευνητής. Αθήνα, Εκδόσεις Μεταίχμιο.
Παπαπροκοπίου, Ν.(2005) Ενδοσχολική επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη. Στο: Μπαγάκης, Γ. (επιμ.) Επιμόρφωση και Επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Αθήνα, Εκδόσεις Μεταίχμιο, σελ.187-195.
Φλουρής, Γ. (1997) Αναλυτικά Προγράμματα για μια Νέα Εποχή στην Εκπαίδευση. Αθήνα, Εκδόσεις Γρηγόρης.
Χατζηγεωργίου, Ι. (1998) Γνώθι του Curriculum. Αθήνα, Εκδόσεις Ατραπός.
Χατζηπαναγιώτου, Π. (2001) Η Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών: Ζητήματα Οργάνωσης, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης. Αθήνα, Εκδόσεις Τυπωθήτω- Δαρδανός.