Το μάθημα της Πληροφορικής και η επίδοση των μαθητριών/ητών: απόψεις


Ευφροσύνη – Άλκηστη Παρασκευοπούλου – Κόλλια
Χρήστος-Απόστολος Μιχαλακόπουλος
Παναγιώτα Κοντού
Αγγελική Βογιατζόγλου
Abstract
Σκοπός του άρθρου είναι να προσπαθήσει να αποδώσει τη συσχέτιση της Πληροφορικής ως διδασκόμενο μάθημα με την επίδοση μαθητριών και των μαθητών. To 2015 είχαμε αναρωτηθεί ποιες μπορεί να είναι οι απόψεις των σχολικών συμβούλων Πληροφορικής για το ζήτημα αυτό (σε ένα από τα τρία ερευνητικά ερωτήματα που τους είχαμε θέσει). σε ‘τρέχοντα’ χρόνο (2018) αποφασίσαμε να γνωρίσουμε τις απόψεις μερικών από τις/τους φοιτήτριες/ητές που έχουν παρακολουθήσει το μάθημα ‘Πρακτική Άσκηση-Διδασκαλία ενοτήτων Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση’ (Σχολή Θετικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, με έδρα τη Λαμία) και που μελλοντικά ενδεχομένως να ασχοληθούν με τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής. Εκτός των απόψεών των φοιτητριών/ητών, ζητήσαμε και τις απόψεις μικρού αριθμού εν ενεργεία εκπαιδευτικών (Πληροφορικών), προκειμένου να επιτευχθεί ενός είδους τριγωνοποίηση πηγών δεδομένων. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τη συγκεκριμένη, μικρού βεληνεκούς, έρευνα κρίνεται δύσκολο να γενικευθούν, καθώς αφορούν περιορισμένο αριθμό υποκειμένων που δέχτηκαν να συμμετάσχουν σε αυτήν και να απαντήσουν σε πολύ συγκεκριμένο ερώτημα.
Article Details
  • Section
  • Εισηγήσεις
Author Biographies
Ευφροσύνη – Άλκηστη Παρασκευοπούλου – Κόλλια
PhD, Διδάσκουσα, Παν. Θεσσαλίας
Χρήστος-Απόστολος Μιχαλακόπουλος
Μεταπτυχιακός Φοιτητής, Παν. Θεσσαλίας
Παναγιώτα Κοντού
PhD, Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια, Διδάσκουσα, Παν. Θεσσαλίας
Αγγελική Βογιατζόγλου
Φοιτήτρια Παν. Θεσσαλίας