The collaboration of schools with international organizations and the example of Central Greece and the IEEE Teacher in Service Program


Πρακτικά του 2ου Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Ελλάδα-Ευρώπη 2020: Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα, Νέες Τεχνολογίες, Καινοτομία και Οικονομία», Λαμία 28, 29, 30 Σεπτεμβρίου 2018
Δημοσιευμένα: Οκτ 15, 2019
Λέξεις-κλειδιά:
Εκπαίδευση STEM Επαγγελματική Εξέλιξη Εκπαιδευτικών Εργαστήριο STEM
Angeliki Karageorgopoulou
Athanasios Kakarountas
Περίληψη

 

 Τα πρώτα έξι χρόνια της βασικής εκπαίδευσης είναι πολύ σημαντικά για να μπουν τα θεμέλια για την μάθηση των Φυσικών Επιστημών (Science), της Τεχνολογίας (Technology), της Μηχανικής (Engineering) και των Μαθηματικών (Mathematics) (STEM) Όσο πιο σταθερά είναι αυτά τα θεμέλια, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να προτιμήσουν οι μαθητές αντίστοιχες σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και καριέρες. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να εκπαιδευτούν ώστε να συμπεριλάβουν την εκπαίδευση STEM στη διδασκαλία τους. Ο στόχος του Institute of Electrical and Electronics Engineers IEEE Teacher in service Program TISP είναι να φέρει σε επαφή και να εξοικειώσει τους εκπαιδευτικούς με την εκπαίδευση STEM. Γι’ αυτό το σκοπό οργανώνει βιωματικά εργαστήρια STEM. Ένα τέτοιο εργαστήριο διεξήχθη στη Λαμία και σε αυτό συμμετείχαν 75 εκπαιδευτικοί. Στο τέλος δόθηκε στους συμμετέχοντες ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τις απόψεις τους για το εργαστήριο στο οποίο συμμετείχαν. Η απάντηση των εκπαιδευτικών ήταν θετική και προέκυψαν ενδιαφέροντα συμπεράσματα.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Βιογραφικό Συγγραφέα
Athanasios Kakarountas, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Assistant Professor
Dpt. of Computer Science and Biomedical Informatics
University of Thessaly