| More

Marketing και Επικοινωνιακή Πολιτική στην Εκπαίδευση ως Μοχλός Ανάπτυξης των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Μονάδων: Μελέτη Περίπτωσης

Views: 1576 Downloads: 1132
Νικολέτα (Nikoleta) Α. Χάδου (Chadou)
Νικολέτα (Nikoleta) Α. Χάδου (Chadou)

Περίληψη


Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο την ουσιαστική μελέτη, την εμβάθυνση και διερεύνηση των πτυχών εφαρμογής τόσο στην θεωρία όσο και την πράξη του σύγχρονου marketing στην Εκπαίδευση. Οι βασικές διαστάσεις της ανοδικής ανάπτυξης, της βιώσιμης ποιοτικής και οικονομικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών μονάδων παρουσιάζονται σε σχέση με το στόχο τους "Καινοτομία και κυριαρχία στην κορυφή της εκπαιδευτικής αγοράς". Το Marketing αποτελεσματικά θέτει τις εκπαιδευτικές μονάδες σε τροχιά ανάπτυξης που είναι σήμερα το ζητούμενο για την εκπαίδευση. Επιπλέον, μέσα από την αξιολόγηση των πλαισίων (θεωρητικό, θεσμικό και ερευνητικό) συστημικά προσεγγίζονται και παρουσιάζονται τα εξής: ερευνητικό ερώτημα, μέθοδος, βάση διερεύνησης σχεδιασμού, ευρήματα, συζήτηση, προτάσεις.


Λέξεις κλειδιά


Εκπαίδευση; Ανάπτυξη της Εκπαίδευσης; Μάρκετινγκ; Επικοινωνιακή Πολιτική

Πλήρες Κείμενο:

PDF

Αναφορές


Αθανασούλης, Χ. (1996) Μάρκετινγκ υπηρεσιών. Αθήνα: Εκδόσεις Σταμούλης.

Βάθης, Α. (2000) Εισαγωγή στο μάρκετινγκ. Αθήνα: Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Γαλάνης, Β. (1995) Μαρκετινγκ υπηρεσιών. Αθήνα: Εκδόσεις Σταμούλης.

Καζάζης, Ν. (2006) Αποτελεσματικό μάρκετινγκ για κερδοφόρες πωλήσεις. Αθήνα: Εκδόσεις Σταμούλης.

Kotler, P. (1991) Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ: Ανάλυση, Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Έλεγχος. Αθήνα: Interbooks.

Kotler, P. & Armstrong, G. (2002) Αρχές Μάρκετινγκ. Αθήνα: Εκδόσεις Γκιούρδας.

Kotler, P. & Keller, K. (2006) Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Αθήνα: Εκδόσεις Κλειδάριθμος.

Παγανός, Η. (1998) Εκπαιδευτικά ιδρύματα & μάρκετινγκ: το στρατηγικό μάρκετινγκ των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και υπηρεσιών. Αθήνα: Εκδόσεις Leader.

Πιπερόπουλος, Γ. (1996) Επικοινωνώ άρα υπάρχω. Δημόσιες σχέσεις και Επικοινωνία. Αθήνα: Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα.

Πολύδωρος, Θ. (2002) Συμβουλεύειν. Executive Learning Network. 12(1), 16-17.

Τσέκος, Θ. (2007) Ποιότητα υπηρεσιών και δημόσιο marketing. Αθήνα: Εκδόσεις Σάκκουλα.

Davies, B. & Ellison, L. (1997) Strategic marketing for schools. How to integrate marketing and strategic development for an effective school. United Kingdom, Publising Pitman.

Evans, I. (1995) Marketing for schools. Education, Cassel.

Hardie, B. (1991) Marketing the primary school: an introduction for teachers and governors. Plymouth, Northcote House.

Kotler, P. (1999) Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets. United States, The Free Press.

Lockhart, J. (2005) How to market your school: a guide to marketing, public relations, and communication for school administration. New York: Lincoln Universe.

Lovelock, C. (1991) Services marketing. New Jersey: Prentice-Hall.

Lovelock, C. & Wirtz, J. (2007) Services marketing: people, technology, strategy. New Jersey: Prentice-Hall.

Malcolm, M. & Payne, A. (2006) Marketing plans for service businesses: a complete guide. Oxford: Butterworth-Heinemann.

Martin, C., Payne, A.& Ballantyne, D. (1991) Relationship marketing: Bringing quality, customer service and marketing together. Oxford, Butterworth-Heinemann.

Sullivan, M. (1991) Marketing your primary school: A handbook. London: Longman




DOI: http://dx.doi.org/10.12681/elrie.785

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδειαCreative Commons Attribution 4.0 International License.