| More

Το μάθημα της Πληροφορικής και η επίδοση των μαθητριών/ητών: απόψεις

Views: 12 Downloads: 7
Ευφροσύνη – Άλκηστη Παρασκευοπούλου – Κόλλια, Χρήστος-Απόστολος Μιχαλακόπουλος, Παναγιώτα Κοντού, Αγγελική Βογιατζόγλου
Ευφροσύνη – Άλκηστη Παρασκευοπούλου – Κόλλια, Χρήστος-Απόστολος Μιχαλακόπουλος, Παναγιώτα Κοντού, Αγγελική Βογιατζόγλου

Περίληψη


Σκοπός του άρθρου είναι να προσπαθήσει να αποδώσει τη συσχέτιση της Πληροφορικής ως διδασκόμενο μάθημα με την επίδοση μαθητριών και των μαθητών. To 2015 είχαμε αναρωτηθεί ποιες μπορεί να είναι οι απόψεις των σχολικών συμβούλων Πληροφορικής για το ζήτημα αυτό (σε ένα από τα τρία ερευνητικά ερωτήματα που τους είχαμε θέσει). σε ‘τρέχοντα’ χρόνο (2018) αποφασίσαμε να γνωρίσουμε τις απόψεις μερικών από τις/τους φοιτήτριες/ητές που έχουν παρακολουθήσει το μάθημα ‘Πρακτική Άσκηση-Διδασκαλία ενοτήτων Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση’ (Σχολή Θετικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, με έδρα τη Λαμία) και που μελλοντικά ενδεχομένως να ασχοληθούν με τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής. Εκτός των απόψεών των φοιτητριών/ητών, ζητήσαμε και τις απόψεις μικρού αριθμού εν ενεργεία εκπαιδευτικών (Πληροφορικών), προκειμένου να επιτευχθεί ενός είδους τριγωνοποίηση πηγών δεδομένων. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τη συγκεκριμένη, μικρού βεληνεκούς, έρευνα κρίνεται δύσκολο να γενικευθούν, καθώς αφορούν περιορισμένο αριθμό υποκειμένων που δέχτηκαν να συμμετάσχουν σε αυτήν και να απαντήσουν σε πολύ συγκεκριμένο ερώτημα.

Λέξεις κλειδιά


Πληροφορική; Σχολική Επίδοση; Ανάλυση Περιεχομένου

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/elrie.2468

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδειαCreative Commons Attribution 4.0 International License.