| More

The collaboration of schools with international organizations and the example of Central Greece and the IEEE Teacher in Service Program

Views: 15 Downloads: 7
Angeliki Karageorgopoulou, Athanasios Kakarountas
Angeliki Karageorgopoulou, Athanasios Kakarountas

Περίληψη


 

 Τα πρώτα έξι χρόνια της βασικής εκπαίδευσης είναι πολύ σημαντικά για να μπουν τα θεμέλια για την μάθηση των Φυσικών Επιστημών (Science), της Τεχνολογίας (Technology), της Μηχανικής (Engineering) και των Μαθηματικών (Mathematics) (STEM) Όσο πιο σταθερά είναι αυτά τα θεμέλια, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να προτιμήσουν οι μαθητές αντίστοιχες σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και καριέρες. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να εκπαιδευτούν ώστε να συμπεριλάβουν την εκπαίδευση STEM στη διδασκαλία τους. Ο στόχος του Institute of Electrical and Electronics Engineers IEEE Teacher in service Program TISP είναι να φέρει σε επαφή και να εξοικειώσει τους εκπαιδευτικούς με την εκπαίδευση STEM. Γι’ αυτό το σκοπό οργανώνει βιωματικά εργαστήρια STEM. Ένα τέτοιο εργαστήριο διεξήχθη στη Λαμία και σε αυτό συμμετείχαν 75 εκπαιδευτικοί. Στο τέλος δόθηκε στους συμμετέχοντες ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τις απόψεις τους για το εργαστήριο στο οποίο συμμετείχαν. Η απάντηση των εκπαιδευτικών ήταν θετική και προέκυψαν ενδιαφέροντα συμπεράσματα.


Λέξεις κλειδιά


Εκπαίδευση STEM; Επαγγελματική Εξέλιξη Εκπαιδευτικών; Εργαστήριο STEM

Πλήρες Κείμενο:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/elrie.1569

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδειαCreative Commons Attribution 4.0 International License.