| More

Μετρώντας τα ποσοστά των αριστούχων μαθητών των Γυμνασίων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας ανά τάξη για τα σχολικά έτη 2015-16 και 2016-17 . Μια παιδαγωγική Ερμηνεία

Views: 37 Downloads: 10
Κωνσταντίνος Αργυρόπουλος
Κωνσταντίνος Αργυρόπουλος

Περίληψη


Η αξιολόγηση  των μαθητών είναι συνυφασμένη με την εκπαιδευτική διαδικασία και είναι παρούσα σε κάθε φάση αυτής. Στο ανώτερο επίπεδο αξιολόγησης   κατατάσσονται οι χαρακτηριζόμενοι από το ισχύον νομικό εκπαιδευτικό πλαίσιο ως αριστούχοι. Το ποσοστό των μαθητών αυτών χαρακτηρίζει το επίπεδο της τάξης και προφανώς είναι ένας κρίσιμος δείκτης για την πορεία κάθε μαθητή και γενικότερα  του Σχολείου. Στην εργασία αυτή υπολογίζουμε τα ποσοστά των αριστούχων μαθητών των Γυμνασίων των πέντε περιφερειακών ενοτήτων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για τα σχολικά έτη 2015-16 και 2016-17. Τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι τα ποσοστά αυτά είναι σε υψηλό επίπεδο με μια μικρή αύξηση  το 2016-17  σε σχέση με το 2015-16. Αξιοπαρατήρητο είναι ότι και τα δύο σχολικά έτη το ποσοστό των αριστούχων της Γ΄ τάξης είναι ελαφρώς μικρότερο από τα ποσοστά των άλλων τάξεων. Επίσης εξετάζουμε τη μεταβολή του ποσοστού των αριστούχων των Γυμνασίων των πρωτευουσών των νομών και των Γυμνασίων των άλλων περιοχών.


Λέξεις κλειδιά


Γυμνάσια; Αριστούχοι;Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/elrie.1548

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδειαCreative Commons Attribution 4.0 International License.