| More

Ανίχνευση των θέσεων των Διευθυντών των Σχολικών Μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τον ρόλο των Νέων Τεχνολογιών και Πληροφορικής (Ν.Τ.Π.) στο διευθυντικό έργο. Η περίπτωση των Περιφερειακών Ενοτήτων Φθιώτιδας & Φωκίδας

Views: 26 Downloads: 12
Ανδρομάχη Γ. Παπαδάτου
Ανδρομάχη Γ. Παπαδάτου

Περίληψη


Στη σύγχρονη πραγματικότητα  η εισαγωγή και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης δραστηριότητας είναι επιβεβλημένη. Εδικά στον τομέα της εκπαίδευσης, η αξιοποίηση τους, αποτελεί  βασική παράμετρο για την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαιδευτικής και  διοικητικής λειτουργίας  των σχολικών μονάδων. Στην αξιοποίηση των τεχνολογικών καινοτομιών ο ρόλος των στελεχών της διοίκησης είναι καταλυτικός. Η παρούσα έρευνα διερεύνησε μέσω ερωτηματολογίου, τον βαθμό αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών και πληροφο-ρικής από τους διευθυντές των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Περιφερειακών Ενοτήτων Φθιώτιδας & Φωκίδας στο διοικητικό έργο, την στάση τους απέναντι σε αυτές  καθώς και τους παράγοντες που οδηγούν στη περαιτέρω ενσωμάτωση και  αξιοποίηση τους με μακροπρόθεσμό στόχο την αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη διοίκηση. Τα αποτελέσματα  της έρευνας  αποδεικνύουν ότι οι διευθυντές διεκπεραιώνουν μέσω αυτών σχεδόν τις περισσότερες διοικητικές εργασίες του σχολείου και  αναγνωρίζουν την χρησιμότητα τους στην αναβάθμιση της διοικητικής διαδικασίας. Επιπρόσθετα επισημαίνουν και την αναγκαιότητα για συνεχή και πιο εξειδικευμένη επιμόρφωση στον τομέα αυτό.


Λέξεις κλειδιά


Σχολική διοίκηση; Νέες Τεχνολογίες; Επιμόρφωση

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/elrie.1546

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδειαCreative Commons Attribution 4.0 International License.