| More

Η αξιοποίηση του mentoring στο πλαίσιο του θεσμού της μαθητείας

Views: 30 Downloads: 20
Ιωσήφ Γεώρ. Φραγκούλης, Ευάγγελος Α. Ανάγνου
Ιωσήφ Γεώρ. Φραγκούλης, Ευάγγελος Α. Ανάγνου

Περίληψη


Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση αποτελεί ζήτημα  μείζονος σημασίας για την ανάπτυξη του ανθρώπινου κεφαλαίου, καθώς και για την ενίσχυση της οικονομικής δραστηριότητας, της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας.  Στο πλαίσιο αυτό, η μαθητεία αποτελεί ένα εκπαιδευτικό μοντέλο, το οποίο έχει αρχίσει να αναπτύσσεται τις τελευταίες δεκαετίες σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Στόχος της μαθητείας είναι η προετοιμασία των υποψήφιων εργαζόμενων στην απόκτηση γνώσεων και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και ικανοτήτων για την ομαλότερη ένταξή τους στην αγορά εργασίας. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται ένα ολοκληρωμένο μοντέλο mentoring, με στόχο τη  βελτιστοποίηση της μεντορικής σχέσης και τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας της μαθητείας στο πλαίσιο της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.


Λέξεις κλειδιά


μαθητεία; μοντέλο mentoring

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/elrie.1445

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδειαCreative Commons Attribution 4.0 International License.