Το Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, διοργανώνεται από το Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. H έρευνα στο πεδίο της εκπαίδευσης αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την ποιοτική αναβάθμιση της παιδείας στη χώρα μας. Η πραγματοποίηση επιστημονικών συνεδρίων βοηθά σημαντικά στη διάχυση της γνώσης. Σκοπός του Συνεδρίου είναι η παρουσίαση πρόσφατης βασικής όπως και εφαρμοσμένης έρευνας, σε θέματα εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, όπως επίσης και ψυχιατρικής, ψυχολογίας, γλωσσολογίας και λογοθεραπείας. Επιπλέον κατά την διάρκεια του Συνεδρίου λαμβάνει χώρα η διατύπωση προτάσεων για το μέλλον της εκπαίδευσης στη χώρα μας. Τέλος παρουσιάζονται νέες ερευνητικές και παιδαγωγικές εμπειρίες από διακεκριμένες προσωπικότητες στο χώρο της εκπαίδευσης.
Τρέχον τεύχος
Τόμ. 1 Αρ. 1 (2022): 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Εισηγήσεις
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της Νεοελληνικής Γλώσσας για το Γυμνάσιο για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στο Γυμνάσιο
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΤΟΥΝΑ
Σύγχρονες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις μαθητών με υψηλή νοημοσύνη στο λύκειο
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΚΗΣ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΜΠΥΛΑΥΚΑ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΠΙΤΤΑΡΑ
Άγχος και απόσυρση σε σχέση με την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος από εφήβους με ελαφρά Νοητική Καθυστέρηση
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΑΣΤΕΑ
Ο ρόλος του Διευθυντή-Ηγέτη στο σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον.
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΤΕΝΤΖΕΡΗΣ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΑΓΚΑΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ατομικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντες πρόβλεψης του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Δ ΚΑΠΑΡΗ, ΠΗΛΙΟΣ Δ ΣΤΑΥΡΟΥ
Aνάλυση και ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών στα μαθηματικά μέσω της αλληλεπίδρασης των μοντέλων επεξεργασίας των αριθμών και των νευροεπιστημών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ
Η χρήση της Ευκλείδειας Γεωμετρίας στην επίλυση προβλημάτων Φυσικής
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Η ΜΠΑΡΑΛΗΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΤΣΑΛΙΑΣ