Βελτιστοποίηση διδασκαλίας της πληροφορικής με ψυχοσωματικά κριτήρια
Abstract
Στο παρελθόν έχουν γίνει εκτεταμένες έρευνες γύρω από τα κριτήρια βελτιστοποίησης
εκπαιδευτικού λογισμικού και του τρόπου διδασκαλίας της πληροφορικής γενικότερα. Στο
σύνολό τους σχεδόν, οι έρευνες αυτές στρέφονταν γύρω από τον τεχνολογικό ή τον
παιδαγωγικό άξονα αξιολόγησης. Οι συγγραφείς, στα πλαίσια εφαρμογής του ερευνητικού
προγράμματος MathWrite διαπίστωσαν ότι υπάρχουν προβλήματα στη χρήση του λογισμικού
που είχαν να κάνουν με ψυχοσωματικούς παράγοντες των μαθητών. Συνέχισαν λοιπόν την
έρευνά τους πάνω σε αυτούς τους άξονες και παρουσιάζουν τα πρώτα αποτελέσματα αυτής
της έρευνας εστιάζοντας στον τομέα του ρυθμού απώλειας των νέων γνώσεων.
Article Details
- How to Cite
-
Κεσσανίδης Σ., Παπαευλευθερίου Α., & Παπασταματίου Ν. (2023). Βελτιστοποίηση διδασκαλίας της πληροφορικής με ψυχοσωματικά κριτήρια. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 353–362. Retrieved from https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/5880
- Section
- Articles