Βελτιστοποίηση διδασκαλίας της πληροφορικής με ψυχοσωματικά κριτήρια


Published: Sep 30, 2023
Στ. Κεσσανίδης
Αθ. Παπαευλευθερίου
Ν. Παπασταματίου
Abstract

Στο παρελθόν έχουν γίνει εκτεταμένες έρευνες γύρω από τα κριτήρια βελτιστοποίησης
εκπαιδευτικού λογισμικού και του τρόπου διδασκαλίας της πληροφορικής γενικότερα. Στο
σύνολό τους σχεδόν, οι έρευνες αυτές στρέφονταν γύρω από τον τεχνολογικό ή τον
παιδαγωγικό άξονα αξιολόγησης. Οι συγγραφείς, στα πλαίσια εφαρμογής του ερευνητικού
προγράμματος MathWrite διαπίστωσαν ότι υπάρχουν προβλήματα στη χρήση του λογισμικού
που είχαν να κάνουν με ψυχοσωματικούς παράγοντες των μαθητών. Συνέχισαν λοιπόν την
έρευνά τους πάνω σε αυτούς τους άξονες και παρουσιάζουν τα πρώτα αποτελέσματα αυτής
της έρευνας εστιάζοντας στον τομέα του ρυθμού απώλειας των νέων γνώσεων.

Article Details
  • Section
  • Articles

Similar Articles

You may also start an advanced similarity search for this article.