Συνδυαστική μάθηση, εργαλείο για τη βελτίωση των μαθησιακών διαφορών
Περίληψη
Οι συνθήκες της παρεχόμενης εκπαίδευσης, δημιουργούν σταδιακά ανισότητες στο επίπεδο των μαθητών, οι οποίες σύντομα δημιουργούν ανυπέρβλητες δυσκολίες και σταδιακά πολλαπλασιάζουν το πρόβλημα. Εξετάζουμε τηνπερίπτωση βελτίωσης της κατάστασης, μέσα από την εφαρμογή εργαλείων συνδυαστικής μάθησης με παράδειγμα, εφαρμογή ανοιχτού λογισμικού στο μάθημα της Τεχνολογίας Γυμνασίου και Τεχνολογίας Επικοινωνιών Λυκείου.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Κεσσανίδης Σ., Παπαελευθερίου Α., & Παπασταματίου Ν. (2024). Συνδυαστική μάθηση, εργαλείο για τη βελτίωση των μαθησιακών διαφορών. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 745–750. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/6605
- Ενότητα
- Articles