4ο Συνέδριο Διδακτική Πληροφορικής
Articles
The Effect Of The Jeliot Animation System On Learning Elementary Programming
Ben-Ari Mordechai (Moti)
Αξιοποίηση του e-ECLiP στη διδασκαλία βασικών προγραμματιστικών δομών
Α. Γόγουλου, Ε. Γουλή, Μ. Γρηγοριάδου
Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας σε εισαγωγικά μαθήματα Πληροφορικής μέσω του περιβάλλοντος SCALE
H. Βεργίνης, Ε. Γουλή, Α. Γόγουλου, Μ. Γρηγοριάδου
Τo πρόγραμμα «Διάγραμμα Ροής» και η διδακτική του αξιοποίηση στην Διδασκαλία του προγραμματισμού
Α. Βρακόπουλος, Θ. Καρτσιώτης
Περιβάλλοντα απτού προγραμματισμού: Επισκόπηση της παρούσας κατάστασης και ανοιχτά ερευνητικά ερωτήματα
Θ. Σαπουνίδης, Σ. Δημητριάδης, Ι. Βλαχάβας
Οι κανόνες μισοψημένων παιχνιδιών ως πλαίσιο κατανόησης και εφαρμογής της δομής επιλογής
Ε. Αλεξοπούλου, Χ. Κυνηγός
Εισάγοντας αρχάριους στον προγραμματισμό με τα περιβάλλοντα Kara: Μια προσέγγιση βασισμένη στη θεωρία υπολογισμού
Α. Μάργαρης, Μ. Παπαστεργίου
Διερεύνηση των Εκτιμήσεων Εκπαιδευόμενων για την Πλοήγηση σε Εκπ αιδευτικό Υλικό Σχεδιασμένο με Βάση το Γνωστικό Στυλ FΙ/FD
Μ. Τζελέπη, Κ. Παπανικολάου, Φ. Παρασκευά
Συγκρίνοντας και Αξιολογώντας τα Εκπαιδευτικά Εργαλεία και Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα για τον Αντικειμενοστρεφή Προγραμματισμό
Σ. Γεωργαντάκη, Σ. Ρετάλης, Ι. Ψαρομήλιγκος, X. Κυτάγιας
Ρομποτική, Οπτικός Προγραμματισμός και Βασικές Προγραμματιστικές Δομές
Χ. Χαρίσης, Τ. Α. Μικρόπουλος
Επίβλεψη και υποστήριξη συνεργατικών δραστηριοτήτων κατά τη διδασκαλία αλγορίθμων
Ε. Βογιατζάκη, Ν. Αβούρης, Π. Πολύζος
Σχεδιασμός ενός Περιβάλλοντος Δυναμικής Οπτικοποίησης Αλγορίθμων: Το σύστημα DAVE∗
Ε. Βραχνός, Α. Τζιμογιάννης
Εμπειρίες από την ανάπτυξη πολυμεσικών μαθημάτων με σύστημα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης σε τμήματα εκπαίδευσης ενηλίκων
Φ. Λαζαρίνης, Δ. Κανελλόπουλος, Π. Λάλος
Επανασχεδιάζοντας μια Δραστηριότητα Παιχνιδιού Ρόλων για τη Διδασκαλία του Αλγορίθμου Ταξινόμησης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μ. Μπούμπουκα, Ε. Κανίδης, Μ. Γρηγοριάδου, Σ. Σουλιώτη
H εναλλακτική μέθοδος της ομότιμης αξιολόγησης στον προγραμματισμό
Μ. Μπούμπουκα, Κ. Παπανικολάου, Μ. Γρηγοριάδου
Αξιοποίηση του MicroWorlds EX Robotics για την κατανόηση βασικών δομών προγραμματισμού
Δ. Νικολός, Α. Καρατράντου, Χ. Παναγιωτακόπουλος
Προγραμματισμός ρομποτικών κατασκευών: μελέτη περίπτωσης με μαθητές δημοτικού
Σ. Τσοβόλας, Β. Κόμης
Δυνατότητα Εργαστηρίου Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στα Σχολεία(*)
Σ. Αναγνωστάκης, Α. Μαργετουσάκη, Π. Γ. Μιχαηλίδης
Άτυπη μάθηση σε περιβάλλον εκπαιδευτικής ρομποτικής(*)
Α. Μαργετουσάκη, Σ. Αναγνωστάκης, Π. Γ. Μιχαηλίδης
Χρήση των LEGO Mindstorms στο Δημοτικό και Λύκειο: Το παιχνίδι ως έναυσμα μάθησης
Σ. Ατματζίδου, Η. Μαρκέλης, Σ. Δημητριάδης
Διδασκαλία Πληροφορικής σε μαθητές με κινησιακές αναπηρίες με τη χρήση συνεργατικών σεναρίων σε Διαδικτυακή πλατφόρμα
Α. Αθ. Πέτρου, Α. Δημητρακοπούλου
Κατανόηση Κειμένου Πληροφορικής από Αναγνώστες με Υψηλό Γνωστικό Υπόβαθρο
Α. Γασπαρινάτου, Γ. Τσαγκάνου, Μ. Γρηγοριάδου
Ανάλυση Δομής Κειμένου και Διαλογικών Δραστηριοτήτων σύμφωνα με Θεωρία Κατανόησης Κειμένου
Γ. Τσαγκάνου, Μ. Γρηγοριάδου
Επίδραση της χρήσης πολλαπλών αναπαραστάσεων σε εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού
Σ. Σιώζου, Ν. Τσέλιος, Β. Κόμης
Βελτιστοποίηση διδασκαλίας της πληροφορικής με ψυχοσωματικά κριτήρια
Στ. Κεσσανίδης, Αθ. Παπαευλευθερίου, Ν. Παπασταματίου
Σενάριο Διαμορφωτικής Αξιολόγησης και Διδακτικής Αξιοποίησης του Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Β. Σ. Μπελεσιώτης, Α. Ψαρρός, Ε. Ζαχαράκης
Γυναίκες και Καριέρα στην Πληροφορική: Ενθαρρυντικοί και Ανασταλτικοί Παράγοντες
Ε. Τσαγαλά, Μ. Κορδάκη
Οι ΤΠΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: επιδράσεις και προβλήματα από την προσπάθεια της εφαρμογής τους στην παιδαγωγική πράξη
Γ. Κουστουράκης, Χ. Παναγιωτακόπουλος
Εμπειρίες μαθητών Δημοτικού με συγκεκριμένες οπτικές αναπαραστάσεις του Διαδικτύου
Δ. Στεργιόπουλος, Β. Σπηλιωτοπούλου
Σύγκριση Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ελλάδος και Κύπρου
Γρ. Δαβράζος, Β. Γαλάνης
Έρευνα θέσεων καθηγητών για τη διδακτική αξιοποίηση της Διαθεματικότητας στο Γυμνάσιο
Α. Τριανταφύλλου, Β.Σ. Μπελεσιώτης, Ν. Αλεξανδρής
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle
Β. Νταλούκας, Θ. Χρονόπουλος, Σ. Συρμακέσης
Εκπαιδευτικά σενάρια για τη Διδασκαλία των Πολυμέσων
Π. Μαλλιάρα, Α. Μπακαμήτσου, Ά. Σαριδάκη, Φ. Δεληγιάννης, Ά. Χαλκίδης, Ι. Μπέλλου, Α. Λαδιάς, Π. Κωστάκης, Χ. Ράμμος, Α. Μικρόπουλος
Εκπαιδευτική Αξιοποίηση Προγραμμάτων Ελεύθερου Λογισμικού: διδακτικές προσεγγίσεις για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Τ. Θεοφανέλλης, Θ. Ναλμπάντη
Καταγραφή των Απόψεων και της Στάσης των Πρωτοετών Φοιτητών Ενός Τμήματος ΤΠΕ για τους Η/Υ
Μ.Α. Σταμούλη, Ι. Αποστολάκης
Το OLPC και οι δυνατότητες του εκπαίδευση
Χ. Μπούρας, Κ. Μαργαρίτης, Ν. Κοζύρης, Θ. Καρούνος, Α. Τσινάκος, Θ. Τσιάτσος
Μπορεί το νέο βιβλίο Πληροφορικής του Γυμνασίου να αποτελέσει την αφορμή για την αλλαγή της διδακτικής μεθοδολογίας της Πληροφορικής στη ΔΕ;
Θ. Καρτσιώτης , Α. Αγγελής , Α. Κωστάκος , Α. Αράπογλου
Γνωριμία με το εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού SCRATCH
Γ. Φεσάκης, Α. Δημητρακοπούλου, Κ. Σεραφείμ, Α. Ζαφειροπούλου, Μ. Ντούνη, Β. Τούκα