Η Διδασκαλία με Χρήση ΤΠΕ Βασιζόμενη στην Εποικοδοµητική Προσέγγιση Η Περίπτωση του Ακολουθιακού Ψηφιακού Κυκλώματος

Περίληψη
Η ραγδαία ανάπτυξη της ηλεκτρονικής τεχνολογίας δημιουργεί νέους προβληματισμούς και
ερωτήματα σχετικά με την εισαγωγή της στην εκπαίδευση, τις νέες δυνατότητες που παρέχει,
τους νέους ρόλους που διαμορφώνει αλλά και τα μεθοδολογικά και παιδαγωγικά ζητήματα
που προκύπτουν από αυτή τη χρήση. Στην παρούσα εισήγηση παρουσιάζεται μια διδακτική
πρόταση στην περίπτωση των Θετικών Επιστημών με τη χρήση νέων τεχνολογιών
πληροφορίας και επικοινωνίας. Η διδακτική πρόταση βασίζεται στην εποικοδομητική
προσέγγιση (constructivism) η οποία δίνει ιδιαίτερη σημασία στις υπάρχουσες ιδέες
(representations) των εκπαιδευομένων. Καταγράφεται, επίσης, το θεωρητικό πλαίσιο του
εποικοδομητισμού και των βασικών θέσεων σχετικά με την αξιοποίηση της νέας τεχνολογίας
στην εκπαιδευτική πράξη.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Πανέτσος Σ., & Κατσίρης Ι. (2023). Η Διδασκαλία με Χρήση ΤΠΕ Βασιζόμενη στην Εποικοδοµητική Προσέγγιση Η Περίπτωση του Ακολουθιακού Ψηφιακού Κυκλώματος . Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 323–332. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/5877
- Ενότητα
- Articles