Προγραμματισμός ρομποτικών κατασκευών: μελέτη περίπτωσης με μαθητές δημοτικού
Abstract
Η εργασία αυτή ασχολείται με τη διδασκαλία του προγραμματισμού ρομποτικών κατασκευών
στο πλαίσιο μιας μελέτης περίπτωσης με μαθητές δημοτικού σχολείου. Ειδικότερα, η εργασία
αναδεικνύει την επίδραση των αντιλήψεων για τον προγραμματισμό στην επιλογή
κατάλληλων διδακτικών μεθόδων και στρατηγικών.
Article Details
- How to Cite
-
Τσοβόλας Σ., & Κόμης Β. (2023). Προγραμματισμός ρομποτικών κατασκευών: μελέτη περίπτωσης με μαθητές δημοτικού. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 233–242. Retrieved from https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/5868
- Section
- Articles