Πρόταση Διδασκαλίας για τη Μελέτη της Μορφολογίας του Μηχανισμού Ιστού των Αραχνών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με τη Χρήση Εικόνων Ηλεκτρονικής Μικροσκοπίας Σάρωσης (SEM) και Εφαρμογή του Μοντέλου 5Ε

Περίληψη
Η νανοτεχνολογία, ως σύγχρονος επιστημονικός κλάδος, είναι σημαντικό να ενταχθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία ώστε να ενισχυθεί η κατανόηση τεχνολογιών αιχμής και να προωθηθεί η διεπιστημονικότητα. Η διδασκαλία που παρουσιάζεται, βασισμένη στο μοντέλο 5Ε, αξιοποιεί εικόνες από την ηλεκτρονική μικροσκοπία σάρωσης (SEM) για τη μελέτη της μορφολογίας του μηχανισμού παραγωγής ιστού δύο αραχνών, αναπτύσσοντας δεξιότητες μέτρησης και ανάλυσης. Μέσα από σύγκριση και διερεύνηση, οι μαθητές/τριες αναμένεται να συσχετίσουν τη μορφολογία του μηχανισμού κατασκευής νήματος με τις κυνηγετικές συνήθειες των αραχνών, ενώ παράλληλα εξοικειώνονται με εικόνες της νανοκλίμακας και τη σημασία που έχει η μελέτη των μικροσκοπικών δομών για την εξήγηση φαινομένων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες