Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού στο Δημοτικό Σχολείο για το Φαινόμενο της Σαύρας Γκέκο με Στοιχεία Επαυξημένης Πραγματικότητας
Δημοσιευμένα:
Απρ 3, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
ψηφιακό υλικό φαινόμενο της σαύρας γκέκο επαυξημένη πραγματικότητα νανοεπιστήμη - νανοτεχνολογία
Περίληψη
Ο στόχος της εργασίας είναι η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας για τη διδασκαλία του φαινομένου της σαύρας γκέκο σε μαθητές/τριες Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης. Το εκπαιδευτικό υλικό αξιολογήθηκε από εν ενεργεία εκπαιδευτικούς με εμπειρία στη διδασκαλία της Nανοεπιστήμης/Νανοτεχνολογίας. Οι εκπαιδευτικοί ανέδειξαν θετικά στοιχεία, δυσκολίες εφαρμογής και προτεινόμενες αλλαγές.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Μάνου 2020. Ανάπτυξη και αξιολόγηση διδακτικών μαθησιακών σειρών για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών στη νανοτεχνολογία [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας] https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/46929
Manoloudi, M., & Lefkos, I. (2023). Nanotechnology in Kindergarten. Is there any Learning Gain using an ICT-based Approach? International Journal for Digital Society, 14(1), 1868–1872. https://doi.org/10.20533/ijds.2040.2570.2023.0234
Peikos, G., Sofianidis A., (2024). What Is the Future of Augmented Reality in Science Teaching and Learning? An Exploratory Study on Primary and Pre-School Teacher Student’s Views. https://doi.org/10.3390/educsci14050480
Peikos, G., Spyrtou, A., Pnevmatikos, D., & Papadopoulou, P. (2022). A teaching learning sequence on nanoscience and nanotechnology content at primary school level: Evaluation of students’ learning. International Journal of Science Education, 44(12), 1 932–1957. https://doi.org/10.1080/09500693.2022.2105976