Διδασκαλία μέσω Διαβαθμισμένων Δραστηριοτήτων για τη Σχέση Δύναμης και Μεταβολής Ταχύτητας σε Μαθητές του Γυμνασίου
Περίληψη
Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης δύο διδακτικών παρεμβάσεων, για τη σχέση της δύναμης και της μεταβολής της ταχύτητας, που βασίζονται στη διδακτική προσέγγιση της «μάθησης μέσω πρακτικών» και παρέχουν διαφορετικές μαθησιακές υποστηρίξεις (διαβαθμισμένες δραστηριότητες, ίδιες δραστηριότητες), στην επίδοση των μαθητών της Β΄ τάξης του Γυμνασίου. Αναπτύχθηκε εκπαιδευτικό υλικό σε δύο εκδοχές. Στην πρώτη εκδοχή του υπήρχαν διαβαθμισμένες δραστηριότητες, ενώ στη δεύτερη εκδοχή του υπήρχαν ίδιες δραστηριότητες για όλους τους μαθητές. Οι δύο εκδοχές του εφαρμόστηκαν σε δύο ομάδες μαθητών. Για την συλλογή δεδομένων διαμορφώθηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο συμπληρώθηκε από τους μαθητές πριν και μετά τις διδακτικές παρεμβάσεις. Προέκυψε ότι η παρέμβαση με διαβαθμισμένες δραστηριότητες οδήγησε σε καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση