Ανάλυση Νέου Εκπαιδευτικού Υλικού για τις Δυνάμεις και την Κίνηση ως προς Διαστάσεις της Επιχειρηματολογίας
Περίληψη
Ενώ κρίνεται αναγκαία η εμπλοκή των μαθητών με μαθησιακά περιβάλλοντα που περιλαμβάνουν διεργασίες επιχειρηματολογίας, ωστόσο κατά τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών συνήθως είναι περιορισμένη η ενασχόληση των μαθητών με τέτοιες διεργασίες. Η εργασία αυτή εξετάζει αν και σε ποιο επίπεδο συμπεριλαμβάνονται διαστάσεις της επιχειρηματολογίας σε ένα νέο εκπαιδευτικό υλικό για τις δυνάμεις και την κίνηση. Αναπτύχθηκε νέο εκπαιδευτικό υλικό για τις δυνάμεις και την κίνηση και αναλύθηκαν οι 25 δραστηριότητές του με τη χρήση ενός πλαισίου που αξιολογεί το επίπεδο στο οποίο συμπεριλαμβάνονται οι διαστάσεις της επιχειρηματολογίας σε αυτές. Προέκυψε ότι οι περισσότερες δραστηριότητες συμπεριλαμβάνουν σε υψηλό επίπεδο διαστάσεις της επιχειρηματολογίας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση