Διδασκαλία στοιχείων νανοκλίμακας μέσω ψηφιακών τεχνολογιών: Πειραματική έρευνα σε παιδιά πρώιμης ηλικίας
Περίληψη
Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στη σύγκριση του αντίκτυπου και της αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας που αξιοποιεί υπολογιστές και έξυπνες φορητές συσκευές σε σχέση με την εναλλακτική βιωματική διδασκαλία σε μικρά παιδιά στον διεπιστημονικό τομέα της Νανοεπιστήμης και Νανοτεχνολογίας (ΝΕΤ). Χρησιμοποιώντας εφαρμογές λογισμικού με τη μορφή ψηφιακών παιχνιδιών, το πλαίσιο αυτής της έρευνας είναι η έκθεση ομάδων μικρών παιδιών σε στοιχεία εννοιών της ΝΕΤ και η εξέταση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Η έρευνα τριών σταδίων είχε ως στόχο να μετρήσει την αποτελεσματικότητα δύο διαφορετικών ψηφιακών τεχνολογιών (υπολογιστές και tablets) στην κατανόηση στοιχείων εννοιών της ΝΕΤ από τα παιδιά. Εκατόν πενήντα παιδιά Β’ τάξης χωρίστηκαν σε δύο πειραματικές ομάδες και μια ομάδα ελέγχου. Το ΤΕστ Αξιολόγησης Στοιχειωδών Γνώσεων ΝΑΝΟτεχνολογίας (TENANO) αξιολόγησε τις γνώσεις των παιδιών σχετικά με στοιχεία της έννοιας του μεγέθους. Τα ευρήματα έδειξαν ότι οι δύο πειραματικές ομάδες υπερέβησαν σημαντικά την ομάδα ελέγχου μετά το τεστ, με κυρίαρχη την ομάδα των ταμπλετών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ