Πτυχές εργαστηριακής / πειραματικής διδασκαλίας και μάθησης στην εκπαίδευση της Φυσικής
Περίληψη
Τις τελευταίες δεκαετίες, τονίζεται εμφατικά ότι οι δεξιότητες επιστημονικού γραμματισμού θα πρέπει να περιλαμβάνουν την κατανόηση των επιστημονικών πρακτικών και την επίγνωση του ευρύτερου κοινωνικού και ανθρώπινου πλαισίου στο οποίο λειτουργεί η επιστήμη για τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων. Η εργαστηριακή / πειραματική διδασκαλία και μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα διδακτικά εργαλεία για τους εκπαιδευτικούς, διότι παρέχει στους μαθητές τις ευκαιρίες να έρθουν σε επαφή και να εξοικειωθούν με τις επιστημονικές μεθόδους, μέσα από διερευνητικές διαδικασίες. Παράλληλα, εκτός από τα αναμενόμενα μαθησιακά οφέλη, μπορεί να βελτιώσει την στάση των μαθητών προς την επιστήμη και να αναπτύξει δεξιότητες υψηλού επιπέδου, όπως η κριτική σκέψη και η αξιολόγηση. Το συμπόσιο διαπραγματεύεται πτυχές της εργαστηριακής / πειραματικής διδασκαλίας και μάθησης καθώς και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν εκπαιδευτικοί και εκπαιδευόμενοι στο πλαίσιο αυτό.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες