Εφαρμογή του Μοντέλου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού ADDIE στο Νηπιαγωγείο για την Παραγωγή Βίντεο που Αναδεικνύει τη Συνεισφορά των Γυναικών στην Επιστήμη
Περίληψη
Η ενσωμάτωση της βιωματικής μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση προάγει τη δημιουργικότητα, την κριτική σκέψη και τη συνεργασία. Η παρούσα μελέτη εφαρμόζει το μοντέλο εκπαιδευτικού σχεδιασμού ADDIE (Ανάλυση, Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Υλοποίηση και Αξιολόγηση) για την ανάπτυξη ενός project όπου οι μαθητές του νηπιαγωγείου εξερευνούν τις συνεισφορές γυναικών επιστημόνων και παράγουν ένα συνεργατικό βίντεο. Το έργο παρουσιάστηκε σε διαγωνισμό και αποσκοπούσε στην ενίσχυση της κατανόησης της διαφορετικότητας στην επιστήμη, ενώ τα παιδιά ανέπτυξαν βασικές δεξιότητες έρευνας και δημιουργικής έκφρασης. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η εφαρμογή του πλαισίου ADDIE διευκόλυνε μια δομημένη, αλλά ευέλικτη προσέγγιση στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του project, οδηγώντας σε αυξημένη συμμετοχή και κατανόηση από τους μαθητές.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες