Ανάπτυξη Επαγγελματικής Ταυτότητας Μελλοντικών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την Διδασκαλία της Κλιματικής Αλλαγής
Περίληψη
Η διδασκαλία της κλιματικής αλλαγής από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς απαιτεί τόσο την εκπαίδευσή τους στο περιεχόμενο, όσο και την ανάπτυξη επαγγελματικής ταυτότητας και ικανοτήτων για την κλιματική αλλαγή. Η παρούσα έρευνα εξετάζει τη διαμόρφωση της ταυτότητας διδασκαλίας μελλοντικών εκπαιδευτικών για την κλιματική αλλαγή μέσω ενός μαθήματος διάρκειας 10 εβδομάδων. Οι συμμετέχοντες ανέπτυξαν δεξιότητες, διδασκαλία και αντίληψη για το ρόλο τους ως εκπαιδευτικοί, ενσωματώνοντας προσωπικές αξίες, εμπειρίες και πεποιθήσεις. Η ανάλυση αναδεικνύει την αλληλεπίδραση επιστημονικής γνώσης και προσωπικών διαδρομών στη διαμόρφωση ταυτότητας, προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και τη διδασκαλία πολύπλοκων θεμάτων όπως η κλιματική αλλαγή.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες