Η Επίδραση της Συνεργασίας στον Σχεδιασμό STEM Διδασκαλιών
Περίληψη
Η παρούσα έρευνα μελέτησε την επιρροή της συνεργασίας στον σχεδιασμό STEM διδασκαλιών και στην αναγνώριση STEM διασυνδέσεων. 26 εκπαιδευτικοί, χωρισμένοι σε 4 Μαθησιακές Κοινότητες (ΜΚ), σχεδίασαν STEM διδακτικό υλικό σε τρεις φάσεις, ενώ παρουσίασαν και συζήτησαν στις ΜΚ για αυτές. Η ποιοτική ανάλυση περιεχομένου των συζητήσεων στις ΜΚ και των σχεδίων STEM διδασκαλίας ανέδειξε ότι οι εκπαιδευτικοί αλληλεπέδρασαν ποικιλοτρόπως για τον σχεδιασμό STEM διδασκαλιών, διαμοιραζόμενοι πηγές και αφομοιώνοντας δραστηριότητες και στρατηγικές από συναδέλφους. Ακόμα, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, οι εκπαιδευτικοί αναγνώρισαν περισσότερες διασυνδέσεις και διασυνοριακά αντικείμενα στις STEM διδασκαλίες τους, και με πιο ρητό τρόπο. Τα πορίσματα συνηγορούν για τον εποικοδομητικό ρόλο της συνεργασίας στον σχεδιασμό STEM διδασκαλιών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση