Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού στο Δημοτικό Σχολείο για το Φαινόμενο της Σαύρας Γκέκο με Στοιχεία Επαυξημένης Πραγματικότητας


Δημοσιευμένα: Απρ 3, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
ψηφιακό υλικό φαινόμενο της σαύρας γκέκο επαυξημένη πραγματικότητα νανοεπιστήμη - νανοτεχνολογία
Κωνσταντίνος Αλεξίου
https://orcid.org/0009-0006-7767-3731
Γιώργος Πέικος
Άγγελος Σοφιανίδης
Άννα Σπύρτου
Περίληψη

Ο στόχος της εργασίας είναι η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας για τη διδασκαλία του φαινομένου της σαύρας γκέκο σε μαθητές/τριες Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης. Το εκπαιδευτικό υλικό αξιολογήθηκε από εν ενεργεία εκπαιδευτικούς με εμπειρία στη διδασκαλία της Nανοεπιστήμης/Νανοτεχνολογίας. Οι εκπαιδευτικοί ανέδειξαν θετικά στοιχεία, δυσκολίες εφαρμογής και προτεινόμενες αλλαγές.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Μάνου 2020. Ανάπτυξη και αξιολόγηση διδακτικών μαθησιακών σειρών για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών στη νανοτεχνολογία [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας] https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/46929
Manoloudi, M., & Lefkos, I. (2023). Nanotechnology in Kindergarten. Is there any Learning Gain using an ICT-based Approach? International Journal for Digital Society, 14(1), 1868–1872. https://doi.org/10.20533/ijds.2040.2570.2023.0234
Peikos, G., Sofianidis A., (2024). What Is the Future of Augmented Reality in Science Teaching and Learning? An Exploratory Study on Primary and Pre-School Teacher Student’s Views. https://doi.org/10.3390/educsci14050480
Peikos, G., Spyrtou, A., Pnevmatikos, D., & Papadopoulou, P. (2022). A teaching learning sequence on nanoscience and nanotechnology content at primary school level: Evaluation of students’ learning. International Journal of Science Education, 44(12), 1 932–1957. https://doi.org/10.1080/09500693.2022.2105976