Η Δημιουργική Γραφή στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Υπάρχουσα Ερευνητική Δραστηριότητα και Νέες Προοπτικές
Περίληψη
Η δημιουργική γραφή έχει καταστεί θεμελιώδες στοιχείο της εκπαιδευτικής πρακτικής στα γλωσσικά και κοινωνικά μαθήματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Ωστόσο, η εφαρμογή της στην εκπαίδευση των φυσικών επιστημών παραμένει ανεξερεύνητη. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η συστηματική επισκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και η διερεύνηση των προοπτικών ενσωμάτωσης της δημιουργικής γραφής στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Από τον περιορισμένο αριθμό μελετών που εντοπίστηκαν, μεταξύ άλλων, αναδεικνύεται ότι η δημιουργική γραφή μπορεί να λειτουργήσει ως ένα αποτελεσματικό παιδαγωγικό εργαλείο, ενισχύοντας την εννοιολογική κατανόηση των μαθητών και προάγοντας αλλαγές στις στάσεις τους απέναντι στις φυσικές επιστήμες.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση