Διερεύνηση της Ενσωμάτωσης Δραστηριοτήτων STEM και Makerspace στην Εκπαίδευση
Περίληψη
Στην παρούσα έρευνα, 21 μαθητές Γυμνασίου συμμετείχαν σε δραστηριότητες δημιουργίας και κατασκευής (making activities), στις οποίες κλήθηκαν να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν ένα θερμοκήπιο. Αξιοποίησαν την προσέγγιση STEM, τη διαδικασία μηχανικού σχεδιασμού και τη διερώτηση. Κατά τη διάρκεια της εφαρμογής, οι μαθητές χρησιμοποίησαν διάφορες ψηφιακές τεχνολογίες και παραδοσιακά εργαλεία που συνήθως συναντώνται σε makerspaces. Με την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων, πραγματοποιήθηκαν ατομικές συνεντεύξεις, στις οποίες οι μαθητές ερωτήθηκαν για τις εμπειρίες και τις γνώσεις που απέκτησαν. Από την ανάλυση των συνεντεύξεων προέκυψε ότι οι μαθητές είχαν κατανοήσει τη διασύνδεση των μαθημάτων και ήταν σε θέση να εκτελέσουν πειράματα, ελέγχοντας διερευνήσιμα ερωτήματα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες