Στάση φοιτητών/τριων Φυσικής απέναντι στη Χημεία
Περίληψη
Η θετική στάση απέναντι στις φυσικές επιστήμες φαίνεται να συνδέεται με καλύτερες επιδόσεις σε σχετικά μαθήματα. Από την άλλη πλευρά, φαίνεται πως η συμμετοχή των εκπαιδευόμενων σε εργαστηριακές δραστηριότητες βελτιώνει τη στάση τους απέναντι στις φυσικές επιστήμες. Σε αυτή τη μελέτη, διερευνήσαμε τη στάση φοιτητών ενός Τμήματος Φυσικής (Ν=63) απέναντι στη χημεία και τη σχέση της στάσης τους με τη συμμετοχή τους σε μια προαιρετική εργαστηριακή δραστηριότητα. Οι συμμετέχοντες έχουν μια μικρή θετική στάση απέναντι στη χημεία (50,11 είναι ο συνολικός μέσος όρος των βαθμολογιών των φοιτητών με το μισό του εύρους των πιθανών βαθμολογιών να είναι ίσο με 48) ενώ η συμμετοχή τους στην εργαστηριακή δραστηριότητα δεν φαίνεται να βελτιώνει τη στάση τους.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ