Εργαστήριο στην ανάπτυξη επιχειρηματολογίας πάνω στο κοινωνικοεπιστημονικό ζήτημα του διαστημικού εποικισμού
Δημοσιευμένα:
Σεπ 17, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
κοινωνικοεπιστημονικά ζητήματα επιχειρηματολογία εξερεύνηση του διαστήματος
Περίληψη
Η παρούσα εργασία προτείνει ένα εργαστήριο για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο οποίο θα έχουν την ευκαιρία να ασκηθούν σε μια πρωτότυπη προσέγγιση κοινωνικοεπιστημονικών θεμάτων που θα μπορούσαν να προσεγγίσουν κατά τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Στόχος των δραστηριοτήτων είναι οι συμμετέχοντες/ουσες να κατανοήσουν και να είναι σε θέση να εφαρμόζουν τη μεθοδολογία προσέγγισης των κοινωνικοεπιστημονικών ζητημάτων (ΚΕΖ) και της ανάπτυξης επιχειρηματολογίας στη διδασκαλία τους. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την εμπλοκή τους στο κοινωνικοεπιστημονικό ζήτημα του διαστημικού εποικισμού, και την εξερεύνηση των διαφορετικών οπτικών γωνιών στις θεματικές της διαστημικής εξερεύνησης και του διαστημικού εποικισμού.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Do, S., Ho, K., Schreiner, S. S., Owens, A. C., & de Weck, O. L. (2014). An independent assessment of the technical feasibility of the mars one mission plan. 65th International Astronautical Congress, Toronto, Canada, September 29-October 3, 2014.
Faize, F. A., Husain, W., & Nisar, F. (2017). A critical review of scientific argumentation in science education. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 14(1), 475-483.
Kennedy, J. F. (1962). John F. Kennedy Address at Rice University on the Space Effort. https://www.rice.edu/kennedy
Levchenko, I., Xu, S., Mazouffre, S., Keidar, M., & Bazaka, K. (2021). Mars colonization: beyond getting there. Terraforming Mars, 73-98. doi: https://doi.org/10.1002/9781119761990.ch5
McNeill, K. L., & Krajcik, J. (2006). Supporting students’ construction of scientific explanation through generic versus context-specific written scaffolds. American Educational Research Association, San Francisco.
Sainte-Marie, B. (1966). My Country ’Tis of Thy People You’re Dying. https://genius.com/Buffy-sainte-marie-my-country-tis-of-thy-people-youre-dying-lyrics
Sampson, V., Enderle, P., & Grooms, J. (2013). Argumentation in science education. The Science Teacher, 80(5), 30.
Schwartz, S. & Menken, A. (1995). The Virginia Company. https://genius.com/Chorus-pocahontas-the-virginia-company-lyrics
Scott-Heron, G. (1970). Whitey On The Moon. https://genius.com/Gil-scott-heron-whitey-on-the-moon-annotated
Slobodian, R. E. (2015). Selling space colonization and immortality: A psychosocial, anthropological critique of the rush to colonize Mars. Acta Astronautica, 113, 89-104. doi: https://doi.org/10.1016/j.actaastro.2015.03.027
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO). (2018). Migration, displacement and education: Building bridges, not walls. Global education monitoring report 2019.
Zeidler, D. L., & Nichols, B. H. (2009). Socioscientific issues: Theory and practice. Journal of elementary science education, 21, 49-58. doi: https://doi.org/10.1007/BF03173684