Το νέο πρόγραμμα σπουδών της Μελέτης Περιβάλλοντος και δεξιότητες δια βίου μάθησης σε τέσσερα ευρωπαϊκά πλαίσια αναφοράς
Περίληψη
Σκοπός του άρθρου αποτελεί η διερεύνηση του βαθμού σύγκλισης του νέου Προγράμματος Σπουδών του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος με δεξιότητες δια βίου μάθησης όπως αποτυπώνονται σε τέσσερα ευρωπαϊκά πλαίσια αναφοράς, το DigComp, το EntreComp, το LifeComp και το GreenComp. Εντοπίζονται βασικά σημεία των πλαισίων αναφοράς με εστίαση στις δεξιότητες που προωθούν, παρουσιάζεται εν συντομία το Πρόγραμμα Σπουδών και ακολουθεί ανάλυση περιεχομένου εστιάζοντας στα Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα για τον εντοπισμό σημείων σύγκλισης των πλαισίων αναφοράς με τη Μελέτη Περιβάλλοντος. Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών της Μελέτης Περιβάλλοντος φαίνεται πως ανταποκρίνεται στις σύγχρονες τάσεις καλλιέργειας δεξιοτήτων όπως προσδιορίζονται στα πλαίσια αναφοράς που εκφράζουν την ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ