Μετασχηματίζοντας ένα εργαστήριο για τον μαγνητισμό σε συμπεριληπτικό παιχνίδι εναλλακτικής πραγματικότητας: Η περίπτωση του Μαγκνίτο


Δημοσιευμένα: Σεπ 16, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
Διερεύνηση Συμπερίληψη Παιχνίδια Εναλλακτικής Πραγματικότητας
Χρήστος Σκραπαρλής
Νάγια Στυλιανίδου
Άγγελος Σοφιανίδης
Περίληψη

Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη αλλά και την αξιολόγηση ενός συμπεριληπτικού διερευνητικού Παιχνιδιού Εναλλακτικής Πραγματικότητας, εμπλουτισμένο με στοιχεία Επαυξημένης Πραγματικότητας. Η αξιολόγηση έγινε με συλλογή των δεδομένων σχετικά με τα μαθησιακά αποτελέσματα και πραγματοποιήθηκε με φύλλο εργασίας πριν και μετά την παρέμβαση. Στην έρευνα συμμετείχαν 65 φοιτητές/φοιτήτριες στο πλαίσιο εργαστηρίου ΦΕ. Τα αποτελέσματα της εν λόγω εργασίας δείχνουν ότι οι φοιτητές/φοιτήτριες παρουσίασαν στατιστικά σημαντική αύξηση στις επιδόσεις τους στο γνωστικό αντικείμενο μέσα από ένα συμπεριληπτικό διαδραστικό παιγνιώδες περιβάλλον μάθησης.


 

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Καριώτογλου Π., Μολοχίδης Τ., Μπάρμπας Αλ. (2011). Έννοιες Φυσικών Επιστημών ΙΙ και η Διδασκαλία τους – Εργαστηριακό Μέρος. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτ. Μακεδονίας, Φλώρινα.
Akçayır, M., & Akçayır, G. (2017). Advantages and challenges associated with augmented reality for education: A systematic review of the literature. Educational Research Review, 20, 1-11.
Arroio, A., & de Souza, D. D. (2012). Multimodality in natural science education. Problems of Education in the 21st Century, 44, 5.
CAST (2021). Universal Design for Learning Guidelines version 2.2. Retrieved from http://udlguidelines.cast.org
Connolly, T., Stansfield, M., Hainey, T., Josephson, J., O’Donovan, A., Ortiz, C. R., ... & Tsvetanova, S. (2008, October). Arguing for multilingual motivation In Web 2.0: Using alternate reality games to support language learning. In Proceedings of the 2nd European Conference on Games Based Learning: ECGBL (p. 95). Sonning Common, UK: Academic Conferences Limited.
Meyer, A., Rose, D.H., Gordon, D.T. (2014). Universal Design for Learning: Theory and Practice, CAST Professional Publishing: Wakefield: MA, USA.
Moseley, A. (2008). An alternative reality for Higher Education? Lessons to be learned from online reality games. Paper presented at ALT-C 2008, Leeds, UK.
Pedaste, M., Mäeots, M., Siiman, L. A., De Jong, T., Van Riesen, S. A., Kamp, E. T., ... & Tsourlidaki, E. (2015). Phases of inquiry-based learning: Definitions and the inquiry cycle. Educational research review, 14, 47-61.
Squire, K., Giovanetto, L., Devane, B., & Durga, S. (2005). Building a self-organizing game-based learning. TechTrends, 49(5).
Sofianidis, A., Skraparlis, C., & Stylianidou, N. (2024). Combining Inquiry, Universal Design for Learning, Alternate Reality Games and Augmented Reality Technologies in Science Education: The IB-ARGI Approach and the Case of Magnetman. Journal of Science Education and Technology, 1-26.
Stylianidou, N., Sofianidis, A., Manoli, E., & Meletiou-Mavrotheris, M. (2020). “Helping Nemo!”—Using Augmented Reality and Alternate Reality Games in the Context of Universal Design for Learning. Education Sciences, 10(4), 95.
Triacca, S. (2017). Teaching and learning with pictures the use of photography in primary schools. Multidisciplinary Digital Publishing Institute Proceedings, 1(9), 952.
Stewart, S. (2006)., ό. α. στο Whitton, N. (2008, October). Alternate reality games for developing student autonomy and peer learning. In Proceedings of the LICK 2008 Symposium (pp. 32-40).