Δίσκος του Νεύτωνα, προγραμματιζόμενος με Scratch και στηριγμένος σε διάταξη physical computing, για τη διδασκαλία και μάθηση θεμάτων οπτικής
Περίληψη
Στην παρούσα εφαρμογή και την αντίστοιχη διδακτική παρέμβαση χρησιμοποιούνται το Arduino και το περιβάλλον προγραμματισμού με πλακίδια Scratch, για να μπορέσουν οι μαθητές να “ελέγξουν” και να “προγραμματίσουν” την περιστροφή μικρών δίσκων του Νεύτωνα. Σκοπός είναι να διδαχθούν - με διαδραστικό τρόπο - έννοιες της Οπτικής και να διερευνηθούν από τους μαθητές (κυρίως μεγάλων τάξεων Δημοτικού ή Γυμνασίου), αλλά και από φοιτητές, ζητήματα που αφορούν τα στοιχεία Φυσικής (του φωτός) στον δίσκο του Νεύτωνα (πχ τα χρώματα, το persistence of vision κ.ά). Η εφαρμογή και η αντίστοιχη διδακτική παρέμβαση θα πραγματοποιηθεί σε σχολικές τάξεις, ενώ έχει ανέβει και σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες, ώστε να ληφθούν εκπαιδευτικά ερευνητικά αποτελέσματα, αλλά και να υπάρξει ανατροφοδότηση από μαθητές και εκπαιδευτικούς, ως προς την εφαρμογή της ιδέας και τα μαθησιακά της αποτελέσματα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ