Ανάλυση των δεξιοτήτων που προωθούνται μέσα από τα προγράμματα STEM/εκπαιδευτικής ρομποτικής του αποθετηρίου εργαστηρίου δεξιοτήτων 21+


Δημοσιευμένα: Sep 17, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
Εργαστήρια Δεξιοτήτων Εκπαίδευση STEM Δεξιότητες 21ου αιώνα
Βασιλική Γκένογλου
Ιωάννης Λεύκος
Περίληψη

Η παρούσα μελέτη αναλύει τις δεξιότητες που προωθούνται μέσω των προγραμμάτων STEM και εκπαιδευτικής ρομποτικής που προσφέρει το Αποθετήριο Εργαστήριο Δεξιοτήτων 21+ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Στόχος της έρευνας είναι να εντοπιστούν οι συγκεκριμένες δεξιότητες που αναπτύσσονται μέσω αυτών των προγραμμάτων και να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητά τους στην προώθηση των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. Η μελέτη χρησιμοποιεί την ποσοτική προσέγγιση, η οποία περιλαμβάνει έρευνα και τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου. Η μελέτη σκοπεύει να καταλήξει σε συστάσεις για περαιτέρω έρευνα και ανάπτυξη προγραμμάτων για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων STEM και εκπαιδευτικής ρομποτικής στην προώθηση δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Αναγνωστάκης, Σ.& Μιχαηλίδης, Π. (2007). Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής: Ένα προπτυχιακό μάθημα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Ανάκτηση 04 06, 2022, από 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση, 15-18 Μαρτίου 2007, (σσ. 980-987), Ιωάννινα: http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/docs/syn_fent2007-anagnostakis.pdf
Κοσκοσίδου, Α. (2021). Οι απόψεις των νηπιαγωγών για την καινοτόμα πιλοτική εισαγωγή των δράσεων «Εργαστήρια Δεξιοτήτων & δημιουργικής ενασχόλησης των μαθητών με την Αγγλική γλώσσα».
Παπαρρίζου, Κ. (2022). Εφαρμογή της STEAM διδασκαλίας στην Ελλάδα: διερευνώντας τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών.
Παρασκευά, Φ. (2008). Επιστημονικές & Παιδαγωγικές Δεξιότητες για τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
Σταθάτου, Μ. Β. (2021). Αλλαγές στις μορφές της εκπαιδευτικής γνώσης και εισαγωγή αρχών ιδιωτικοποίησης στη σχολική εκπαίδευση: Μελέτη για τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων 21 (No. GRI-2021-32902). Aristotle University of Thessaloniki. http://www.iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs
Anderson, R. (2008). Implications of the information and knowledge society for education. In J. Voogt, & G. Knezek, (Eds.), International handbook of information technology in primary and secondary education (pp. 5-22). New York: Springer.
Al Musawi, A., Ambusaidi, A., Al Balushi, S., Al Balushi, k. (2015). Effectiveness of elab use in science teaching at the Omani schools. The Turkish on line Journal of Educational Technology, January 2015, 14(1).
Savage, Glenn (2017). Neoliberalism, Education and Curriculum in: Gobby. Bran, Walker. Rebecca (Eds), (2017). Powers of curriculum: sociological perspectives on education. (pp. 143-160). Australia: Oxford University Press
Tang, E., & Lam, C. (2014). Building an effective online learning community (OLC) in blogbased teaching portfolios. Internet and Higher Education, 20, 79-85
Theodoropoulos, A., Antoniou, A. & Lepouras, G. (2017). Teacher and student views on educational robotics: The Pan-Hellenic competition case. Proceedings of the 11th Workshop in Primary and Secondary Computing Education, 84-87.